Використання електронних посібників у навчальному процесі початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7345Ключові слова:
інформаційні технології, електронний посібник, ефективність навчання, пізнавальна активністьАнотація
У статті автор розглядає питання місця електронних посібників у навчальному процесі початкової школи як засобу підвищення ефективності навчання, що сприяє підвищенню пізнавальної активності та активізації навчальної діяльності учнів.
Metrics
Посилання
Агеев В. Н. Электронные издания учебного назначения: концепции, создание, использование: Учебное пособие / В. Н. Агеев, Ю. Г. Древс. – Москва: Моск.гос.ун-т печати, 2003. – 236 с.
Гриценчук О. О. Використання ІКТ у викладанні суспільствознавчих дисциплін у зарубіжній школі / Олена Олександрівна Гриценчук // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em8/content/08goosfi.htm
Токарев Д. В. Психологічні аспекти застосування електронних підручників при викладанні географії / Д. В. Токарев // Актуальні проблеми психології в закладах освіти: зб. наук. праць. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2012. – С. 240 – 245.
Шепетко Ю. М. Електронний підручник як ефективний засіб підвищення якості освіти / Юлія Миколаївна Шепетко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010 – № 6 (20) / [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ejournals/ITZN/em20/content/10symeoq.htm