Використання електронних посібників у навчальному процесі початкової школи

Автор(и)

  • Любов Миколаївна Макара Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7345

Ключові слова:

інформаційні технології, електронний посібник, ефективність навчання, пізнавальна активність

Анотація

У статті автор розглядає питання місця електронних посібників у навчальному процесі початкової школи як засобу підвищення ефективності навчання, що сприяє підвищенню пізнавальної активності та активізації навчальної діяльності учнів.

Metrics

PDF views
53
Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20265.0
|
Abstract views: 99 / PDF downloads: 53

Біографія автора

Любов Миколаївна Макара, Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціалист вищої категорії, вчитель-методист

Посилання

Агеев В. Н. Электронные издания учебного назначения: концепции, создание, использование: Учебное пособие / В. Н. Агеев, Ю. Г. Древс. – Москва: Моск.гос.ун-т печати, 2003. – 236 с.

Гриценчук О. О. Використання ІКТ у викладанні суспільствознавчих дисциплін у зарубіжній школі / Олена Олександрівна Гриценчук // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em8/content/08goosfi.htm

Токарев Д. В. Психологічні аспекти застосування електронних підручників при викладанні географії / Д. В. Токарев // Актуальні проблеми психології в закладах освіти: зб. наук. праць. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2012. – С. 240 – 245.

Шепетко Ю. М. Електронний підручник як ефективний засіб підвищення якості освіти / Юлія Миколаївна Шепетко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010 – № 6 (20) / [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ejournals/ITZN/em20/content/10symeoq.htm

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Макара, Л. М. (2022). Використання електронних посібників у навчальному процесі початкової школи. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 6, 229–232. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7345

Номер

Розділ

Розділ IV