Психологічний супровід профільного навчання в гімназії

Authors

  • Оксана Вікторівна Третяченко Криворізька Центрально-Міська гімназія

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7608

Keywords:

психологічний супровід профільного навчання в гімназії

Abstract

Підготовка молоді до професійної діяльності, самоорганізація особистості - одна з основних проблем в сучасній освіті, вирішення якої протягом двох століть шукають учені-педагоги всього світу. Вважається, що підготовка учнів до вибору профілю навчання - це, фактично, перший важливий етап вибору професії. Адже профільне навчання - особливий вид диференціації та індивідуалізації навчання, форма організації навчальної діяльності старшокласників, у якій враховуються їхні інтереси,
здібності, створюються умови для максимального розвитку пізнавальних та професійних намірів.

Metrics

PDF views
93
Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '22Jul 25 '222.0
| |
Abstract views: 118 / PDF downloads: 93

Author Biography

Оксана Вікторівна Третяченко, Криворізька Центрально-Міська гімназія

практичний психолог, спеціаліст вищої категорії

References

Бурлачук JL, Морозов С. Словарь-справочник по психологической диагностике.-K.: Наукова думка, 1989

Дарда І.М., Токарева Л.Д„ Чи розвиваєте ви здібності своєї дитини? // Обдарована дитина.- 2001 р. - № 4. — стор. 16-19.

Зламанюк Л.М. Профільна освіта: шляхи реалізації. // Нива знань. - 2005 р.-№ 1. - стор. 15-17.

Методическое пособие. Психодиагностические минимумы в школе. Психологический инструментарий / Днепропетровский областной методический центр практической психологи и социальной работы.: г. Днепропетровск, ООО «Реклама Днепр» РА «Южная Столица», 2008 - 107 с.

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога в образовании: учебное пособие. - М.: ВЛАДОС, 1995

Фурман A.B. Психодіагностика інтелекту в системі диференціації навчання: Кн. для вчителя. - K.: Освіта, 1993.- 224 с.

Published

2022-06-28

How to Cite

Третяченко, О. В. (2022). Психологічний супровід профільного навчання в гімназії. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 1, 298–304. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7608

Issue

Section

Розділ V