Професійна підготовка баяністів-акордеоністів в сербських музичних школах академічно-народного типу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2714Keywords:
professional, amateur, music school, accordion, training, nation, society, performingAbstract
Устименко-Косоріч О. А. Професійна підготовка баяністів-акордеоністів в сербських музичних школах академічно-народного типу.
У статті проаналізовано професійна підготовка баяністів-акордеоністів сербської школи академічно-народного типу за двома освітніми напрямами професіонал/аматор, які презентують прогресивну освітню систему, що реалізовує двоєдину біфункціональну програму – виховання компетентного фахівця суспільно-національного призначення (аматора) та потенційного виконавця «Високого мистецтва» засобами «узагальнення через жанр».
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 92
/ PDF downloads: 115
References
1. Антохин П. К. Функциональная система – основа физиологической архитектуры поведенческого акта / П. К. Антохин // Системные механизмы высшей нервной деятельности : избр. тр. – М. : Наука, 1979. – С. 3–80.
2. Арановский М. Г. Мышление, язык, семантика / М. Г. Арановский // Проблемы музыкального мышления : сб. ст. / под ред. М. Г. Арановского. – М. : Музыка, 1974. – С. 90 – 128.
3. Арчажникова Л. Г. Профессия – учитель музыки / Л. Г. Арчажникова. – М. : Просвещение, 1984. – 112 с.
4. Барбузюк Т О. Развитие отечественного начального музыкального образования как проблема музыкознания : дис. ... канд.
искусствоведения : 17.00.02 / Барбузюк Татьяна Олеговна. – Магнитогорск, 2008. – 246 с.
5. Жак-Далькроз Э. Ритм / Э. Жак-Далькроз. – М. : Классика-ХХІ, 2001. – 248 с.
6. Кирнарская Д. К. Музыкальные способности : учеб. пособие для студ. высших учеб. заведений / Д. К. Кирнарская. – М. : Таланты – ХХІ век, 2004. – 496 с.
7. Курт Э. Романтическая гармония и ее кризис в «Тристане» Вагнера / Э. Курт. – М. : Музыка, 1975. – 550 с.
8. Медушевский В. В. О содержании понятия «адекватное восприятие» / В. В. Медушевский // Восприятие музыки : сб. ст. / ред.-сост. В. Н. Максимов. – М. : Музыка, 1980. – С. 141–145.
2. Арановский М. Г. Мышление, язык, семантика / М. Г. Арановский // Проблемы музыкального мышления : сб. ст. / под ред. М. Г. Арановского. – М. : Музыка, 1974. – С. 90 – 128.
3. Арчажникова Л. Г. Профессия – учитель музыки / Л. Г. Арчажникова. – М. : Просвещение, 1984. – 112 с.
4. Барбузюк Т О. Развитие отечественного начального музыкального образования как проблема музыкознания : дис. ... канд.
искусствоведения : 17.00.02 / Барбузюк Татьяна Олеговна. – Магнитогорск, 2008. – 246 с.
5. Жак-Далькроз Э. Ритм / Э. Жак-Далькроз. – М. : Классика-ХХІ, 2001. – 248 с.
6. Кирнарская Д. К. Музыкальные способности : учеб. пособие для студ. высших учеб. заведений / Д. К. Кирнарская. – М. : Таланты – ХХІ век, 2004. – 496 с.
7. Курт Э. Романтическая гармония и ее кризис в «Тристане» Вагнера / Э. Курт. – М. : Музыка, 1975. – 550 с.
8. Медушевский В. В. О содержании понятия «адекватное восприятие» / В. В. Медушевский // Восприятие музыки : сб. ст. / ред.-сост. В. Н. Максимов. – М. : Музыка, 1980. – С. 141–145.
Downloads
Published
19-02-2015
How to Cite
Ustymenko-Kosorich О. (2015). Професійна підготовка баяністів-акордеоністів в сербських музичних школах академічно-народного типу. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 44, 378–384. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2714
Issue
Section
Obsolete3
License
Copyright (c) 2015 Оlena Ustymenko-Kosorich
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.