Проблема підготовки майбутніх учителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики в 5–6 класах

Автор(и)

  • Станіслав Олександрович Бурчак , ,
  • Ольга Володимирівна П'ятниця Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3100

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, професійна готовність, шкільний курс математики, система підготовки майбутніх учителів

Анотація

Бурчак С. О., П’ятниця О. В. Проблема підготовки майбутніх учителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики в 5–6 класах.

Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання математики в 5–6 класах. У статті запропоновано систему та методичне забезпечення поетапного процесу підготовки майбутніх учителів математики щодо застосування ІКТ у навчальному процесі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Станіслав Олександрович Бурчак, афіліація , ,

    кандидат педагогічних наук, доцент

  • автор Ольга Володимирівна П'ятниця, афіліація Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

    здобувач

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Проблема підготовки майбутніх учителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики в 5–6 класах. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 8-11. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3100