Дидактичні та психологічні аспекти розвитку пізнавальних можливостей школярів у процесі навчання географії

Автор(и)

  • Наталія Андріївна Ковчин Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine , Институт педагогики АПН Украины , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3188

Ключові слова:

пізнавальні можливості, інтелектуальна адаптація, географічна картина світу

Анотація

Ковчин Н. А. Дидактичні та психологічні аспекти розвитку пізнавальних можливостей школярів у процесі навчання географії.

У статті проаналізовано проблему розвитку можливостей школярів і створення умов для їхньої інтелектуальної адаптації в сучасному світі у процесі навчання. Розкрито вимоги до змісту підручника, подано ґрунтовну характеристику принципів структурування дидактичного матеріалу з географії.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталія Андріївна Ковчин, афіліація Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine, Институт педагогики АПН Украины, Інститут педагогіки НАПН України

    кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Дидактичні та психологічні аспекти розвитку пізнавальних можливостей школярів у процесі навчання географії. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 134-137. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3188