Дидактичні та психологічні аспекти розвитку пізнавальних можливостей школярів у процесі навчання географії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3188Ключові слова:
пізнавальні можливості, інтелектуальна адаптація, географічна картина світуАнотація
Ковчин Н. А. Дидактичні та психологічні аспекти розвитку пізнавальних можливостей школярів у процесі навчання географії.
У статті проаналізовано проблему розвитку можливостей школярів і створення умов для їхньої інтелектуальної адаптації в сучасному світі у процесі навчання. Розкрито вимоги до змісту підручника, подано ґрунтовну характеристику принципів структурування дидактичного матеріалу з географії.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Наталія Андріївна Ковчин

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дидактичні та психологічні аспекти розвитку пізнавальних можливостей школярів у процесі навчання географії. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 134-137. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3188