Інтегрування науки й навчального процесу як умова формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3396Ключові слова:
навчально-виховний процес, науково-дослідницька діяльність, майбутні учителі філологічних спеціальностей, вищий педагогічний навчальний закладАнотація
Мішеніна Т. М. Інтегрування науки й навчального процесу як умова формування
дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у вищих
педагогічних навчальних закладах.
У статті теоретично обґрунтовано умову ефективного формування дидактичної
компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах шляхом послідовного інтегрування науки й навчально-виховного процесу. Розкрито особливості організації науково-дослідницької роботи студентів на основі застосування методів наукового пізнання як методів оволодіння навчальним предметом в умовах навчального пошуку.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Т. М. Мішеніна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.