Організація роботи з лінгво- та літературознавчодидактичною термінологією як засіб формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей

Автор(и)

  • Т. М. Мішеніна Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3638

Ключові слова:

лінгво- та літературознавчодидактична термінологія, майбутні учителі філологічних спеціальностей, предметна компетенція, дидактична компетентність

Анотація

Мішеніна Т. М. Організація роботи з лінгво- та літературознавчодидактичною термінологією як засіб формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей.

У статті розглянуто психологічні характеристики та особливості навчального діалогу, які розкривають специфіку його організації в навчальній діяльності, показують його можливості в становленні особистісної сфери студентів, у тому зокрема в розвитку їхньої професійно зорієнтованої мовленнєвої компетентності у процесі вивчення іноземних мов.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. М. Мішеніна, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат філол. наук, доцент

     

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Організація роботи з лінгво- та літературознавчодидактичною термінологією як засіб формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 453-463. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3638

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають