ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КОМПАРАТИВІСТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6958Ключові слова:
history of pedagogy, education, comparison science, comparative typologyАнотація
The article reveals some possibilites for the concept of comparison science use as the methodological background of history-and-pedagogy researches.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
No references.
Завантаження
Опубліковано
23-06-2009
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 V.V. Sadova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КОМПАРАТИВІСТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 451-455. https://doi.org/10.31812/educdim.6958