ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КОМПАРАТИВІСТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Автор(и)

  • В.В. Садова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6958

Ключові слова:

history of pedagogy, education, comparison science, comparative typology

Анотація

The article reveals some possibilites for the concept of comparison science use as the methodological background of history-and-pedagogy researches.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references.

Завантаження

Опубліковано

23-06-2009

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КОМПАРАТИВІСТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 451-455. https://doi.org/10.31812/educdim.6958

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають