PSYCHODIDACTIC CONDITIONS FOR THE FORMATION OF EMOTIONAL OF INTELLIGENCE IN STUDENTS-PSYCHOLOGISTS OF THE SOCIAL PSYCHOLOGICAL TRAINING
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4961Keywords:
psychodidactical, emotional intelect, components of emotional intelect, socially psychological trainingAbstract
In the article some psychodidactical tems of foming of emotional intelect are refected for students psychologists by purposeful development of his companents during the leadthrough of the socially psychological training.
Downloads
Metrics
References
Березюк Г. Емоційний інтелект як детермінанта внутрішньої свободи особистості / Г. Березюк // Психологічні студії Львівського ун-ту. - С. 20-23.
Водопьянова Н. Е Психодиагаостика стресса / Наталия Евгеньевна Водопьянова. - СПб. : Питер, 2009. - с. 298-301.
Дерев'янко С. Актуалізація емоційного інтелекту в емоціогенних умовах / С. Дерев'янко // Соціальна психологія. - 2008. - №1. - С. 96-104
Ильин Е. П. Змонии й чувства / Е.П. Ипьин. - СПб : Питер, 2002. - 752 с. (Серия „Мастера психологии").
Емоційний розвиток дитини / Упоряд.: С. Максименко, К. Максименко, О. Главник - К.: Мікрос-СВС, 2003. - 112 с.
Либин А. В. Дифференциальная психология: на пересечении европейских, российских й американских традицій / А.В. Либин. - 2 изд. - М. : Смисл; Рег Sе, 2000. - 549 с.
Максименко С.Д. До проблеми розробки освітньо-кваліфікаційної характеристики сучасного психолога / С.Д. Максименко, Т.Б. Ільіна // Практична психологія та соціальна робота. - 1999. - № 1. - С. 2-6
Носенко Е. Л. Емоційний інтелект, як інтегральна особистісна властивість / Є.Л. Носенко, Н.В. Коврига // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - №9. - С. 22-27.
Носенко Е. Л. Емоційний інтелект як соціальне значуща інтегральна властивість особистості / Елеонора Носенко // Психологія і суспільство. - 2004. - №4. - С. 95-109
Панок В.Г. Концептуальні підходи до формування особистості практикуючого психолога. / Практична психологія та соціальна робота. - 1998. - №4-5 - с. 5-7 , с.4-6
Педагогічні технології у неперервній професійній освіті : монографія / С.О. Сисоєва, А.М. АЛЄКСЮК, П.В. Воловик, О.Г. Кульчицька. Л.Є. Сігаєва, Я.Д. Цехмютер та ін.; за ред. С.О. Сисоєвої - К. : ВШОЛ, 2001. – 502 с.
Пов'якель Н. І. Професійна рефлексія психолога-практика / Н.І. Пов'якель // Практична психологія та соціальна робота. - 1998. — № 6-7. - с. З - 6
Практический интеллект // Р. Дж. Стенберг, Дж. Б. Форсайт, Дж. Хедланд и др.- СПб : Питер, 2002. - 272 с. (Серия „Мастера психологии").
Приоритетн современного школьного образования: способность адаптироваться к социуму или интеллектуальное развитие и воспитание? М.А. Холодная (расширенньш текст доклада на IV Всероссийском сьезде психологов образования России "Психология й современное российское образование", 8-12 декабря 2008 года, Москва).
Рудестам К. Групповая психотерапия / К. Рудестам. - 2-е изд. - СПб. : Питер, 2006. - С. 169-231.
Саков Й. В. Аромапсихология / Игорь Владимирович Саков. - Ростов н/Д : Феникс, 2006. - 160 с.
Таланов В. Л., Малкина-ПьІх Й. Г. Справочник практического психолога. - СПб.: Сова. - М. : ЗКСМО, 2005. - С. 661-732.
Филатова О. Змоциональний интелект как показатель целостного развития личности // Персонал. - 2000. - № 5. - С. 100-103.
Фридман Л. М. Основные принципи организации и проведення учебного процесса / Л.М. Фридман // Педагогический опьп глазами психолога. – М., 1987. - С. 9-63.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2010 А.О. Nahorna
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.