ПСИХОДИДАКТИЧШ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГШ ШД ЧАС СОЦІАЛЬНО- ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4961Ключові слова:
психодидактика, емоційний інтелект, компоненти емоційного інтелекту, соціально-психологічний тренінгАнотація
Уточнено зміст понять «психодидактичні умови навчання» та «емоційний інтелект». Визначено особливості навчального процесу підготовки практичного психолога . Обґрунтовано специфіку формування емоційного інтелекту. З’ясовано індивідуальні особливості студентів, що сприяють розвиткові емоційного інтелекту. Розроблено рекомендації щодо покращення психодидактичних умов організації та проведення навчальних
соціально-психологічних тренінгів, що дозволило оптимізувати процес формування емоційного інтелекту студентів – майбутніх психологів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Березюк Г. Емоційний інтелект як детермінанта внутрішньої свободи особистості / Г. Березюк // Психологічні студії Львівського ун-ту. - С. 20-23.
Водопьянова Н. Е Психодиагаостика стресса / Наталия Евгеньевна Водопьянова. - СПб. : Питер, 2009. - с. 298-301.
Дерев'янко С. Актуалізація емоційного інтелекту в емоціогенних умовах / С. Дерев'янко // Соціальна психологія. - 2008. - №1. - С. 96-104
Ильин Е. П. Змонии й чувства / Е.П. Ипьин. - СПб : Питер, 2002. - 752 с. (Серия „Мастера психологии").
Емоційний розвиток дитини / Упоряд.: С. Максименко, К. Максименко, О. Главник - К.: Мікрос-СВС, 2003. - 112 с.
Либин А. В. Дифференциальная психология: на пересечении европейских, российских й американских традицій / А.В. Либин. - 2 изд. - М. : Смисл; Рег Sе, 2000. - 549 с.
Максименко С.Д. До проблеми розробки освітньо-кваліфікаційної характеристики сучасного психолога / С.Д. Максименко, Т.Б. Ільіна // Практична психологія та соціальна робота. - 1999. - № 1. - С. 2-6
Носенко Е. Л. Емоційний інтелект, як інтегральна особистісна властивість / Є.Л. Носенко, Н.В. Коврига // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - №9. - С. 22-27.
Носенко Е. Л. Емоційний інтелект як соціальне значуща інтегральна властивість особистості / Елеонора Носенко // Психологія і суспільство. - 2004. - №4. - С. 95-109
Панок В.Г. Концептуальні підходи до формування особистості практикуючого психолога. / Практична психологія та соціальна робота. - 1998. - №4-5 - с. 5-7 , с.4-6
Педагогічні технології у неперервній професійній освіті : монографія / С.О. Сисоєва, А.М. АЛЄКСЮК, П.В. Воловик, О.Г. Кульчицька. Л.Є. Сігаєва, Я.Д. Цехмютер та ін.; за ред. С.О. Сисоєвої - К. : ВШОЛ, 2001. – 502 с.
Пов'якель Н. І. Професійна рефлексія психолога-практика / Н.І. Пов'якель // Практична психологія та соціальна робота. - 1998. — № 6-7. - с. З - 6
Практический интеллект // Р. Дж. Стенберг, Дж. Б. Форсайт, Дж. Хедланд и др.- СПб : Питер, 2002. - 272 с. (Серия „Мастера психологии").
Приоритетн современного школьного образования: способность адаптироваться к социуму или интеллектуальное развитие и воспитание? М.А. Холодная (расширенньш текст доклада на IV Всероссийском сьезде психологов образования России "Психология й современное российское образование", 8-12 декабря 2008 года, Москва).
Рудестам К. Групповая психотерапия / К. Рудестам. - 2-е изд. - СПб. : Питер, 2006. - С. 169-231.
Саков Й. В. Аромапсихология / Игорь Владимирович Саков. - Ростов н/Д : Феникс, 2006. - 160 с.
Таланов В. Л., Малкина-ПьІх Й. Г. Справочник практического психолога. - СПб.: Сова. - М. : ЗКСМО, 2005. - С. 661-732.
Филатова О. Змоциональний интелект как показатель целостного развития личности // Персонал. - 2000. - № 5. - С. 100-103.
Фридман Л. М. Основные принципи организации и проведення учебного процесса / Л.М. Фридман // Педагогический опьп глазами психолога. – М., 1987. - С. 9-63.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 А.О. Nahorna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.