COMPREHENSIVE APPROACH AS A METHOD OF OPTIMIZATION METHODS AND TECHNIQUES OF TEACHING

Authors

  • І.О. Palshkova

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5099

Abstract

In the article the integrated approach to the means of improving teaching methods and modes is regarded (general practical aspect).

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 112 / PDF downloads: 73

References

Данилов М.А., Есипов Б.П., Дидактика,- М. : Издательство АПИ РСФСР, 1957. - 54 с.

Звягинский В.Ч. Методология и методика Химического исследования,- М: Педагогика, 1982. - 160 с.

Краевский В. В. Методология педагогического моделирования; Пособие для педагогического исследования.-

Уфе: издательство Сам ГПИ, 1994. - 164 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Личность. - 2-е издательство- М.: Политизрет, - 1977. - 104 с.

Лернер И.Л. Поисковие задачи в обучении как средство развития творческих способностей // научное творчество. - М.: Наука , 1969. - 413 с.

Published

24-05-2022

How to Cite

Palshkova І. (2022). COMPREHENSIVE APPROACH AS A METHOD OF OPTIMIZATION METHODS AND TECHNIQUES OF TEACHING. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 4, 230–241. https://doi.org/10.31812/educdim.5099

Issue

Section

Articles