THE ROLE OF INTERDISCIPLINARY RELATIONS IN THE PROCESS STUDYING A FOREIGN LANGUAGE IN HIGHER EDUCATION
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6463Abstract
The article deals with application of inter-subject relations in the process of foreign language teaching with the aim of enrichment of the content of education.
Downloads
Metrics
References
Іванцюк Т.І. Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі вивчення іноземної мови та зарубіжної літератури у школі // Іноземні мови. - 2004. - № 3.
Коменський Я.А. Мир чувственных вещей в картинках // Под ред. Проф. A.A. Красновского- M.: Учпедгиз, 1957.
Тесленко О.В. Міжпредметні зв’язки у системі шкільної освіти // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи: Збірник наукових праць. - X.: ХДПУ, 1998.- Вип. 8-9.
Хоменко В.Г., Дембновецька К.В. Навчання монологічного мовлення учнів старшої загальноосвітньої школи на основі автентичних текстів країнознавчого характеру // Іноземні мови. - 2002. - № 2.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2007 Z.I. Vedrenkova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.