Формування змісту підготовки бакалаврів із комп’ютерних наук в аспекті компетентнісного підходу

Автор(и)

  • Аліна Володимирівна Манелюк Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1165

Ключові слова:

зміст підготовки бакалаврів, комп’ютерні науки, фундаменталізація освіти, компетентісний підхід, принципи формування змісту освіти

Анотація

У статті розглядаються підходи до формування змісту підготовки бакалаврів з комп’ютерних наук. Вивчається питання компетентнісних
характеристик бакалавра комп’ютерних наук, розглядається розуміння поняття «фундаменталізація освіти» в науковій літературі, питання
визначення фундаментальних дисциплін та аналізуються деякі аспекти підготовки бакалаврів комп’ютерних наук у Великій Британії, принципи
визначення змісту їх підготовки в Україні та за кордоном.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 181 / PDF downloads: 86

Посилання

Драч І. Компетентність фахівця як теоретична проблема / І. Драч // Нова педагогічна думка. – 2013. – № 3. – С. 41-44.

Когут І. П. Класифікація та критерії вибору програмних засобів для фундаменталізації підготовки бакалаврів інформатики з інформативних дисциплін [Електронний ресурс] / І. П. Когут. – Режим доступу : http://irbis-nbuv.gov.ua/cgiin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN& P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/itvo _2012_11_15.pdf.

Матійків І. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх фахівців / І. Матійків // Педагогіка і психологія професійної освіти : [наук.-метод. журнал]. – 2006. – № 3. – С. 44-53.

Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України : [метод. рекомендації] / [В. Ю. Биков, О. В. Білоус, Ю. М. Богачков та ін.]; [за заг. ред. В. Ю. Бикова, О. М. Спіріна, О. В. Овчарук]. – К. : Атіка, 2010. – 88 с.

Пододіменко І. І. Особливості змісту професійної підготовки бакалаврів комп’ютерних наук в

університетах Японії [Електронний ресурс] / І. І. Пододіменко. – Режим доступу : nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN25/17.pdf.

Семеріков С. О.Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі: [монографія] / С. О. Семеріков. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – 340 с. DOI: https://doi.org/10.31812/0564/935

Сікора Я. Особливості змісту професійної підготовки бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / Я. Сікора. – Режим доступу : eprints.zu.edu.ua/17162/1/170_znp-2015-04-08.pdf.

University-of-Westminster [Electronic resource]. – Mode of access : http://www.bachelor studies.com/Computer-Science-BSc-Honours/UK/University-of-Westminster-Faculty- of-Science-and-Technology/.

University-of-Stirling [Electronic resource]. – Mode of access : http://www.bachelorstudies. com/BSc-Honours-in-Computing-Science/UK/University-of-Stirling.

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Манелюк, А. В. (2017). Формування змісту підготовки бакалаврів із комп’ютерних наук в аспекті компетентнісного підходу. Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 43–52. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1165

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи