Теоретичні засади формування готовності майбутніх викладачів іноземної мови до моніторингової діяльності

Автор(и)

  • Ірина Ярославівна Рожелюк Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1170

Ключові слова:

діяльність, педагогічна діяльність, освітній моніторинг, моніторингова діяльність, функції і способи моніторингової діяльності, готовність до моніторингової діяльності, майбутній викладач іноземної мови, іншомовна освіта

Анотація

Стаття присвячена дослідженню теоретичних засад формування готовності майбутніх викладачів іноземної мови до моніторингової діяльності шляхом конкретизації психологічної структури їх професійної діяльності та концептуальних положень освітнього моніторингу. Сучасний статус викладача іноземної мови представлено в ролі організатора й менеджера іншомовної освіти, здатного до здійснення моніторингу якості академічних досягнень осіб, які вивчають іноземну мову, а також власної педагогічної діяльності. З врахуванням провідних функцій і способів освітнього моніторингу сформульовано авторське визначення готовності майбутніх викладачів іноземної мови до моніторингової діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 175 / PDF downloads: 84

Біографія автора

Ірина Ярославівна Рожелюк, Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова

Викладач

Посилання

Бордовская Н. В. Методика оценки качества деятельности преподавателей вуза : [метод. рекомендации] / Н. В. Бордовская, Е. В. Титова. – СПб. ; Архангельск : [б.и.], 2003. – 72 с.

Жалинский А. Э. Введение в специальность «юриспруденция». Профессиональная деятельность юриста / А. Э. Жалинский. – М. : Проспект, 2008. – 368 с.

Иванов Д. А. Экспертиза в образовании / Д. А. Иванов. – М. :

Издательский центр «Академия», 2008. – 336 с.

Концепція забезпечення якості вищої освіти України // Імператив якості : вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту : [навч. посібник] / [за ред. Т. Добка, М. Головянко, О. Кайкової та ін.]. – Л. : Компанія «Манускрипт», 2014. – С. 540-570.

Лукіна Т. О. Моніторинг якості освіти : теорія і практика / Т. О. Лукіна. –К. : Шкіл-світ, 2006. – 128 с. 6. Козаков В. А. Психологія діяльності та навчальний менеджмент : [підруч.] : в 2-х ч. Ч. 1. Психологія суб’єкта діяльності / В. А. Козаков. – К. : КНЕУ, 1999. – 244 с.

Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Высш. шк., 1990. – 119 с.

Педагогічна майстерність : [підручник] / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; [за ред. І. А. Зязюна. – 3-те вид., допов. і переробл].– К. : СПД Богданова А. М., 2008. – 376 с.

Пряжников Н. С. Психология труда : [учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений] / Н. С. Пряжников, Е. Ю. Пряжникова. – 5-е изд., стер. – М. : Издательский центр «Академия», 2009. – 480 с.

Скопылатов И. А. Управление персоналом / И. А. Скопылатов, О. Ю. Ефремов. – СПб. : Изд-во Смольного ун-та, 2000. –400 с.

Федірчик Т. Д. Науково-педагогічна діяльність викладача вищого навчального закладу : структурно-компонентний аналіз / Т. Д. Федірчик // Освіта регіону. – 2010. – № 2. – С.194-199.

Харламов И. Ф. Педагогика : [учеб. пособие] / И. Ф. Харламов. – М. : Юрист, 1997. – 512 с.

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Рожелюк, І. Я. (2017). Теоретичні засади формування готовності майбутніх викладачів іноземної мови до моніторингової діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 72–84. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1170

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи