Визначення сутності і змісту поняття «мовленнєва активність» дітей дошкільного віку в наукових дослідженнях

Автор(и)

  • Артур Євгенович Іншаков Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1199

Ключові слова:

мовленнєва активність, діти дошкільного віку, комунікативна діяльність, позиція, особистість, спілкування, мовлення

Анотація

Розв’язання складних проблем, що стоять перед сучасною вітчизняною освітою, передбачає постійне удосконалення якості підготовки підростаючого покоління на етапі дошкільної і шкільної підготовки до життя, формування особистісних якостей, серед яких велике значення набуває їх активна комунікативна позиція в навчальній діяльності, що виявляється у мовленнєвій активності.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 171 / PDF downloads: 98

Біографія автора

Артур Євгенович Іншаков, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат педагогических  наук, старший преподаватель

Посилання

Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Б. Г. Ананьев. – Л. : Изд-во Ленинградского университета, 1968. – 339 с.

Божович Л. И.Проблемы формирования личности : [избранные психологические труды] / Л. И. Божович. – М. : Институт практического психолога. – Воронеж : Модэк, 1995. – 349 с.

Буева Л. П. Человек : деятельность и общение / Л. П. Буева. – М. : Мысль, 1978. – 216 с.

Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку / [укл. А. М. Богуш]. – Одеса : Маяк, 1999. – 88 с.

Дёмин М. В. Проблемы теории личности / М. В. Дёмин. – М. : Изд-во Моск. ун-та, 1977. – 240 с.

Дёмин М. В. Игра как специфический вид человеческой деятельности / М. В. Дёмин // Философские науки. – 1983. –№ 2. – С. 57-68.

Лернер И. Я. Процесс обучения и его закономерности / И. Я. Лернер. – М. : Знание, 1980. – 96 с.

Ломов Б. Ф. Общение и социальная регуляция поведения индивида / Б. Ф. Ломов // Психологические проблемы социальной регуляции поведения. – М. : Наука, 1976. – С. 29-40; С. 64-84.

Небылицын В. Д. Актуальные проблемы дифференциальной психофизиологии / В. Д. Небылицын // Вопросы психологии. – 1971. – № 6. – С. 15-25.

Парыгин Б. Д. Анатомия С.240-247общения : [учебное пособие] / Б. Д. Парыгин. – СПб. : Изд-во

Михайлова В. А., 1999. – 301 с.

Педагогика / [под ред. Н. И. Болдырева]. – М. : Педагогика, 1968. – 526 с.

Петровский А. В.Психология : [учебник] / А. В. Петровский, М. Г. Ярошевский. – 5-е изд., стер. – М. : Академия, 2006. – 512 с.

Слободчиков В. И. Личность как реальность для других / В. И. Слободчиков, Е. И. Исаев // Психология личности. – Т. 2.– Самара : Бахрак, 1999. – С. 489-495.

Сухомлинський В. О. Батьківська педагогіка / В. О. Сухомлинський. –К. : Радянська школа, 1978. – 263 с. 15. Щукина Г. И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе / Г. И. Щукина. – М. : Просвещение, 1979. – 160 с.

Downloads

Опубліковано

17-02-2017

Як цитувати

Іншаков, А. Є. (2017). Визначення сутності і змісту поняття «мовленнєва активність» дітей дошкільного віку в наукових дослідженнях. Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 240–247. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1199

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти