Використання веб-квест технологій у вищий школі при підготовці майбутніх фахівців
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1286Ключові слова:
веб-квест, технологія, інтерактивні технології, майбутні фахівціАнотація
У статті розкрито поняття «веб-квест» технології і обґрунтовано її як дидактичну структуру, в рамках якої викладач формує пошукову діяльність студентів, задає параметри цієї діяльності й визначає її часові межі. При цьому викладач перестає бути «джерелом знань», створює необхідні умови для пошуку інформації, а студенти перетворюються з пасивних об’єктів навчальної діяльності в її активних суб’єктів. Веб-квест є інтерактивним процесом, у ході якого студенти виявляють мотиви до самостійного здобуття необхідних знань.
Завантаження
Metrics
Посилання
Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. Т. 2 / Г. К. Селевко. – Москва : НИИ школьных технологий, 2010. – 816 с.
Савченко Л. О. Використання мультимедійних засобів навчання в підготовці майбутніх учителів технологій / Л. О. Савченко // Підготовка фахівців інженерно-педагогічних спеціальностей : досвід, проблеми, перспективи : Наук.-практ. семінар (м. Тернопіль, 18 квітня 2013 р.) : матер.сем. – Тернопіль, 2013. – С. 93–96.
Хуторской А. В. Системнодеятельностный подход в обучении : [научно-методическое пособие] / А. В. Хуторской. – Москва : Эйдос; Издательство Института образования человека, 2012. – 63 с. – (Серия : Новые стандарты).
Short E. The Concept of Competence : Its Use and Misuse in Education / Е. Short // Journal of Teacher Education. – 1985. – Vol. 36. – #2. DOI: https://doi.org/10.1177/002248718503600202
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Лариса Олексіївна Савченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.