Роль засобів візуалізації у самостійній роботі студента-філолога
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1288Ключові слова:
самостійна робота студента-філолога, засоби візуалізації, Internet-ресурси, мультимедіа, презентації, відеоматеріали, інформаційно-комунікаційні технологіїАнотація
Стаття присвячена визначенню ролі засобів візуалізації у самостійній роботі студента-філолога. У ній зроблено спробу узагальнити досвід використання традиційних та нових засобів візуалізації, пов’язаних з впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес. Основна увага звернена на важливість комп’ютерної грамотності
студентів, їх вміння користуватися Internet-ресурсами, мультимедіа, вміння робити презентації та підкріплювати самостійну роботу аудіо- та відеоматеріалами.
Завантаження
Metrics
Посилання
Барабанова Г. В. Когнітивна візуалізація іншомовного професійно орієнтованого тексту в навчальних цілях / Г. В. Барабанова // Вісник ЛНУ ім. Тараса Шевченка. – 2013. – № 9 (268). – Ч. 2. – С. 251–257.
Житєньова Н. В. Сутність візуалізації в навчальному процесі / Н. В. Житєньова // Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. – 2013. – Вип. 19. – С. 18–21. – (Серія : Педагогіка).
Макарова Е. А. Визуализация как интроекция смыслообразов в ментальное пространство личности : [монография] / Е. А. Макарова. – Москва : Спутник+, 2010. – 170 с.
Тхорів Н. М. Використання програми Microsoft Office PowerPoint для візуалізації навчального матеріалу з філологічних дисциплін / Н. М. Тхорів // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2013. – Вип. 36. – С. С. 430–433.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Лариса Борисівна Стрюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.