Міжособистісна взаємодія викладача та майбутнього фахівця водного транспорту

Автор(и)

  • Інна Юріївна Скляренко Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1317

Ключові слова:

міжособистісні відносини, міжособистісна взаємодія, викладач, педагог, майбутні фахівці водного транспорту, типи педагогів, інтеракція, авторитет викладача

Анотація

 Стаття присвячена аналізу міжособистісної взаємодії викладачів та майбутніх фахівців водного транспорту в умовах професійної педагогічної діяльності в колективі. У ході дослідження використано аналіз наукової літератури й узагальнення результатів напрацювань з окресленої проблематики, консультації з компетентними особами та цілеспрямоване спостереження за життєдіяльністю реально функціонуючих студентських навчальних груп. У статті показаний взаємозв’язок між наявними типами викладачів та характером міжособистісної взаємодії з майбутніми фахівцями водного транспорту. Обґрунтовано важливість авторитету педагога в процесі міжособистісної взаємодії. Встановлено, що перспективи подальших розвідок лежать у площині вивчення різних аспектів взаємодії педагога та майбутнього фахівця водного транспорту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 119 / PDF downloads: 195

Біографія автора

Інна Юріївна Скляренко, Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного

Кандидат педагогічних наук

Посилання

Безрукова В. С. Педагогика. Проективная педагогика / В.С. Безрукова. – Москва : Мысль, 2009. – 318 с.

Добрускин М. Социально-психологический портрет вузовского педагога / М. Добрускин // СОЦИС. – 1995. – № 9. – С. 137–141.

Клочко И. А. Культура общения преподавателя и студентов как актуальный вопрос образования / И. А. Клочко // Наукові праці ДонНТУ : зб. наук. праць. – 2013. – № 1 (13). – С. 1–5. – (Серія : Педагогіка, психологія і соціологія).

Коломинский Я. Л. Психология взаимоотношений в малых группах (общие и возрастные особенности) : [монография] / Я. Л. Коломинский. – Минск : Тера Системс, 2000. – 432 с.

Молокова О. А. К вопросу об оценке студентами взаимоотношений с преподавателями / О. А. Молокова // Вестник Томского государственного педагогического ун-та : сб. науч. трудов. – 2013. – Вып. 1 (129). – С. 38–41.

Обозов Н. Н. Психология межличностных отношений : [монография] / Н. Н. Обозов. – Киев : Наукова думка, 2006. – 192 с.

Скакун В. А. Основы педагогического мастерства : [учебное пособие] / В. А. Скакун. – Москва : Форум : ИНФРА-М, 2011. – 208 с.

Сырова Н. В. Проблемы формирования культуры взаимоотношений педагогов и студентов в вузе / Н. В. Сырова, О. В. Серова // Молодой ученый. – 2015. – № 11. – С. 1486–1490.

Чалдини Р. Психология влияния : [монография] / Р. Чалдини. – Санкт– Петербург : [б.и.], 2000. – 272 с.

Якушева С. Д. Основы педагогического мастерства и профессионального саморазвития : [учебное пособие] / С. Д. Якушева. – Москва : Форум : НИЦ ИНФРА -М, 2014. – 416 с.

Downloads

Опубліковано

18-04-2017

Як цитувати

Скляренко, І. Ю. (2017). Міжособистісна взаємодія викладача та майбутнього фахівця водного транспорту. Educational Dimension, 50, 304–316. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1317

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного п