ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ОСНОВ ПРОФЕСІЙНОЇ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ

Автор(и)

  • І. В. Чеботарьова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1956

Ключові слова:

мистецтво, художній образ, фахівець, модель поведінки

Анотація

У статті висвітлюється вплив мистецтва, зокрема художньої літератури, на процес формування особистості. Доведено, що художній образ є потужним засобом духовного виховання студентів під час професійної підготовки у ВНЗ.

Ключові слова: мистецтво, художній образ, фахівець, модель поведінки.

 

 

The article deals with the significant influence of art, particularly imaginative literature, on the process of formation of personality. The artistic image is proved to be a powerful means of spiritual upbringing of students in the process of professional preparation in the institutes of higher education.

 

Key words: art, artistic image, specialist, behavioral pattern.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 114 / PDF downloads: 41

Посилання

Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества / М. М. Бахтин. – М., 1986. – 444 с.

Выготский Л. С. Психология искусства / Предисл. А. Н. Леонтьева; коммент. В. В. Иванова ; общ. ред. В. В. Иванова. – 3-е изд. – М. : Искусство, 1986. – 573 с.

Дудинцев В. Не хлебом единым. – М. : Советский писатель, 1957.

Леонтьев А. Н. Некоторые проблемы психологии искусства / А. Н. Леонтьев // Избр. псих. произведения : в двух т., – Т. 2. – М. : Педагогика, 1983. – С. 232-238.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологи / С. Л. Рубинштейн, СПб : Питер, 2000. – 720 с.

Солженицын А. Раковый корпус / А. Солженицын. – М. : ИНКОМ НВ, 1991. – 464 с.

Downloads

Опубліковано

29-10-2012

Як цитувати

Чеботарьова, І. В. (2012). ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ОСНОВ ПРОФЕСІЙНОЇ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 241–247. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1956

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи