Системно-інтегративний підхід у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2381Ключові слова:
творчість, творчі здібності, системно-інтегрований підхід, творча особистість, творчий стиль поведінки, педагогічна система, системний підхід, майбутній учительАнотація
Потапенко О. Б., Іванова В. В. Системно-інтегративний підхід у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу.
У статті розглянуто проблему використання системно-інтегративного підходу у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу. Автори статті доходять до висновку про значне зростання в умовах розвитку постіндустріального суспільства вимог щодо виховання ініціативної, соціально активної, творчо спрямованої особистості, спроможної ефективно розв’язувати життєві проблеми; підкреслюють важливість активізації й модернізації пізнавальної діяльності студентів педагогічних вишів шляхом системного аналізу організації й змісту навчально-виховного процесу, зведення окремих його аспектів у єдину модель.
Завантаження
Metrics
Посилання
3. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – Київ : Либідь, 1997. – 376 с.
4. Ильина Т. А. Структурно-системный подход к организации обучения / Т. А. Ильина. – Москва : Знание, 1982. – 72 с.
5. Козловська І. М. Дидактична інтегрологія : сутність, теоретичні основи, застосування / І. М. Козловська // Педагогіка і психологія. – 2001. – № 1. – С. 51–60.
6. Освітні технології : [навчально-методичний посібник] / [за ред. О. М. Пєхоти]. – Київ : А.С.К., 2002. – 256 с.
7. Сова М. Філософськокульторологічні основи інтеграції знань / Маргарита Сова // Рідна школа. – 2002. – № 5. – С. 33–36. 8. Шамова Т. И. Управление образовательными системами / Т. И. Шамова. – Москва : Академия, 2003. – 384 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олег Борисович Потапенко, Вікторія Валентинівна Іванова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.