Системно-інтегративний підхід у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу

Автор(и)

  • Олег Борисович Потапенко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Вікторія Валентинівна Іванова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2381

Ключові слова:

творчість, творчі здібності, системно-інтегрований підхід, творча особистість, творчий стиль поведінки, педагогічна система, системний підхід, майбутній учитель

Анотація

Потапенко О. Б., Іванова В. В. Системно-інтегративний підхід у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу.

У статті розглянуто проблему використання системно-інтегративного підходу у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу. Автори статті доходять до висновку про значне зростання в умовах розвитку постіндустріального суспільства вимог щодо виховання ініціативної, соціально активної, творчо спрямованої особистості, спроможної ефективно розв’язувати життєві проблеми; підкреслюють важливість активізації й модернізації пізнавальної діяльності студентів педагогічних вишів шляхом системного аналізу організації й змісту навчально-виховного процесу, зведення окремих його аспектів у єдину модель.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 126 / PDF downloads: 137

Біографії авторів

Олег Борисович Потапенко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Вікторія Валентинівна Іванова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. –Москва : Педагогика, 1989. – 192 с. 2. Буряк В. К. Педагогічна культура : методологічний аспект / Володимир Костянтинович Буряк. – Київ : Деміург, 2005. – 232 с.
3. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – Київ : Либідь, 1997. – 376 с.
4. Ильина Т. А. Структурно-системный подход к организации обучения / Т. А. Ильина. – Москва : Знание, 1982. – 72 с.
5. Козловська І. М. Дидактична інтегрологія : сутність, теоретичні основи, застосування / І. М. Козловська // Педагогіка і психологія. – 2001. – № 1. – С. 51–60.
6. Освітні технології : [навчально-методичний посібник] / [за ред. О. М. Пєхоти]. – Київ : А.С.К., 2002. – 256 с.
7. Сова М. Філософськокульторологічні основи інтеграції знань / Маргарита Сова // Рідна школа. – 2002. – № 5. – С. 33–36. 8. Шамова Т. И. Управление образовательными системами / Т. И. Шамова. – Москва : Академия, 2003. – 384 с.

Downloads

Опубліковано

11-05-2016

Як цитувати

Потапенко, О. Б., & Іванова, В. В. (2016). Системно-інтегративний підхід у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя в умовах педагогічного вишу. Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 30–34. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2381

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи