Створення науково-освітньої лабораторії з нанотехнологій – необхідний крок освітньої діяльності в цій галузі

Автор(и)

  • Тетяна Федорівна Лукашенко Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м. Київ
  • Ніна Федорівна Кущевська Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м. Київ
  • Віктор Володимирович Малишев Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м. Київ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2392

Ключові слова:

інженерні кадри, нанотехнології, науково-освітня лабораторія, освітня діяльність, спецкурс «Основи нанотехнологій», нанонаука, наноіндустрія

Анотація

Лукашенко Т. Ф., Кущевська Н.Ф., Малишев В. В. Створення науково-освітньої лабораторії з нанотехнологій – необхідний крок освітньої діяльності в цій галузі.

У статті висвітлено питання створення науково-освітніх лабораторій з нанотехнологій у вищих навчальних закладах, визначення цілей та завдання їх діяльності. Методологія
дослідження становила аналіз останніх документів і публікацій та результати власної діяльності в цій галузі. Показано, що створення науково-освітньої лабораторії з
нанотехнологій – необхідний крок освітньої діяльності. Практичне занчення роботи полягає в систематизації досвіду створення науково-освітньої лабораторії з нанотехнологій. Подальші наукові розвідки полягатимуть у подальшій практиці створення науково-освітньої лабораторії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 83

Біографії авторів

Тетяна Федорівна Лукашенко, Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м. Київ

кандидат педагогічних наук, доцент

Ніна Федорівна Кущевська, Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м. Київ

доктор технічних наук, професор

Віктор Володимирович Малишев, Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м. Київ

доктор технічних наук, професор

Посилання

1. Андриевский Р. А. Наноструктурые материалы / Р.А. Андриевский, А.В. Рагуля // Москва: Academia, 2005. – 187 с.
2. Балон Б. М. Наноматериалы. Классификация, особенности свойств, применение и технологии получения / Б. М. Балон, А. Г. Колмаков, М. И. Алымов, А. М. Кротов. – Москва : Международный университет природы, общества и человека «Дубна». – 2007. – 125 с.
3. Бучаченко А. Л. Нанохимия – прямой путь к высоким технологиям нового века / А. Л. Бучаченко // Успехи химии. – 2003. – Т. 72. – No 5. – С. 419–437.
4. Малишев В. Нанотехнологія та підготовка сучасного інженера в світлі реалізації принципів і завдань Болонського процесу / В. Малишев, Т. Лукашенко, Л. Липова // Освіта
регіону / Політологія, психологія, комунікації. – 2011. – No 5. – С. 52–58.
5. Малишев В. Розвиток науково-технічного прогресу – запорука майбутнього держави / В. Малишев, Т. Гладка // Освіта регіону. Політологія, психологія, комунікації. – 2012. – No 4 – С. 122–125.
6. Рыбалкина М. Нанотехнологии для всех. [Электронный ресурс]. Режим доступа : www.nanonewsnet.ru. 7. Таланчук П. Освіта ХХІ століття. Самовизначення особистості в
контексті інтеграції України до європейського інтелектуального простору / П. Таланчук, В. Малишев, Л. Липова // Освіта регіону. Політологія, психологія, комунікації. – 2009. – No 3 – С. 206–213.

Downloads

Опубліковано

11-05-2016

Як цитувати

Лукашенко, Т. Ф., Кущевська, Н. Ф., & Малишев, В. В. (2016). Створення науково-освітньої лабораторії з нанотехнологій – необхідний крок освітньої діяльності в цій галузі. Educational Dimension, 48, 67–72. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2392

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти