Аналіз проблеми адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ на технічних спеціальностях
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2395Ключові слова:
адаптація, адаптаційний період, дослідження, навчальна адаптація, першокурсник, проблема, чинники, труднощі адаптаціїАнотація
Мурашковська В. П. Аналіз проблеми адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ на технічних спеціальностях.
У статті розглянуто деякі аспекти адаптації студентів першого курсу до умов навчання у ВНЗ на технічних спеціальностях. Визначено основні труднощі і чинники (як позитивні, так і негативні), які впливають на процес адаптації першокурсників. Адаптація студентів до умов навчання у ВНЗ на технічних спеціальностях являє собою багаторівневий процес, який включає складові елементи соціально-психологічної адаптації та сприяє розвитку інтелектуальних і особистісних можливостей студентів. Необхідно застосовувати нові освітні технології, які орієнтовані на саморозвиток, с
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Мурашковська В. П. Довузівська підготовка у ВНЗ – шлях підвищення рівня успішності першокурсників з математики / В. П. Мурашковська // Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. – Вип. No 8 (341). – Черкаси, 2015. – 152 с.
3. Сиомичев А. В. Психологические особенности адаптации студентов в сфере познания и общения в вузе : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / А. В. Сиомичев. – Ленинград, 1985. – 22 с.
4. Ткач Ю. М. Проблеми адаптації студентів-першокурсників економічних факультетів університетів / Ю. М. Ткач // Міжнародний збірник наукових робіт. – Донецьк : Фірма ТЕАН, 2011. – 132 с. (Міжнародна програма «Евристика та дидактика точних наук»). – С. 39–43.
5. Усова А. В. Формирование учебно-познавательных умений в процессе изучения предметов естественного цикла / А. В. Усова / Физика. Первое сентября. – 2006. – No 16. – С. 3–4.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Віра Петрівна Мурашковська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.