Моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи: діагностичний аспект

Автор(и)

  • Наталія Михайлівна Борисенко Херсонський державний університет
  • Наталія Іванівна Сидоренко Херсонський державний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2420

Ключові слова:

діагностика, самоосвітня діяльність майбутнього вчителя початкової школи, синергетичний підхід, моделювання педагогічних процесів

Анотація

Борисенко Н. М., Сидоренко Н. І. Моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи: діагностичний аспект.

У статті проаналізовано можливості комп’ютерної діагностики самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи в межах синергетичного підходу, визначено основні принципи, етапи та умови моделювання елементів діагностичного процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 131 / PDF downloads: 163

Біографії авторів

Наталія Михайлівна Борисенко, Херсонський державний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Наталія Іванівна Сидоренко, Херсонський державний університет

кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

1. Бондаренко С. В. Моделювання складних системно-діяльнісних об’єктів у психолого-педагогічних дослідженнях [Електронний ресурс] / С. В. Бондаренко. – Режим доступу : http : //roman.by/r-89699.html
2. Горячова М. В. Моделирование педагогических процессов [Электронный ресурс] / М. В. Горячова. – Режим доступа : http: // www.rae.ru /zk/arj/2007/11/Goryachova.pdf.
3. Зязюн І. А. Краса педагогічної дії [навч. посіб.] / І. А. Зязюн, Г. М. Сагач. – Київ : Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. – 268 с.
4. Игнатова В. А. Педагогические аспекты синергетики / В. А. Игнатова // Педагогика. – 2001. – No8. – С. 26–31.
5. Кульневич С. В. Педагогика личности от концепций до технологий: [учеб.-практ. пособ. для учителей] / С. В. Кульневич. – Ростов н/Д : Творческий центр «Учитель», 2001. – С. 106–109.
6. Маткин В. В. Ценностно-синергетический подход и его реализация в процессе педагогической подготовки будущих учителей / В. В. Маткин // Наука и школа. – 2001. – No 6. – С. 10–12.
7. Нестеренко В. Г. Можливості особистості в контексті синергетичної моделі вищої освіти / В. Г. Нестеренко // Вища освіта України. – 2004. – No 1. – С. 25–34.
8. Новиков Д. А. Статистические методы в педагогических исследованиях (типовые случаи) / Д. А. Новиков. – Москва : МЗ-Пресс, 2004. – 67 с.
9. Хоружа Л. Л. У пошуках нової моделі педагогічної освіти / Л. Л. Хоружа // Вища школа. – 2009. – No11. – С. 23–31.
10. Чуб Е. В. Моделирование педагогического процесса как средство формирования ключевых компетенций будущего специалиста [Электронный ресурс] / Е. В. Чуб. – Режим доступа : http://www.conf.muh.ru/080215/thesis_Chub.htm
11. Штофф В. А. Моделирование и философия / В. А. Штофф. – Москва : Наука, 1966. – 300 с.

Downloads

Опубліковано

18-07-2019

Як цитувати

Борисенко, Н. М., & Сидоренко, Н. І. (2019). Моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи: діагностичний аспект. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 17–24. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2420

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи