Моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи: діагностичний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2420Ключові слова:
діагностика, самоосвітня діяльність майбутнього вчителя початкової школи, синергетичний підхід, моделювання педагогічних процесівАнотація
Борисенко Н. М., Сидоренко Н. І. Моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи: діагностичний аспект.
У статті проаналізовано можливості комп’ютерної діагностики самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи в межах синергетичного підходу, визначено основні принципи, етапи та умови моделювання елементів діагностичного процесу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 131
/ PDF downloads: 163
Посилання
1. Бондаренко С. В. Моделювання складних системно-діяльнісних об’єктів у психолого-педагогічних дослідженнях [Електронний ресурс] / С. В. Бондаренко. – Режим доступу : http : //roman.by/r-89699.html
2. Горячова М. В. Моделирование педагогических процессов [Электронный ресурс] / М. В. Горячова. – Режим доступа : http: // www.rae.ru /zk/arj/2007/11/Goryachova.pdf.
3. Зязюн І. А. Краса педагогічної дії [навч. посіб.] / І. А. Зязюн, Г. М. Сагач. – Київ : Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. – 268 с.
4. Игнатова В. А. Педагогические аспекты синергетики / В. А. Игнатова // Педагогика. – 2001. – No8. – С. 26–31.
5. Кульневич С. В. Педагогика личности от концепций до технологий: [учеб.-практ. пособ. для учителей] / С. В. Кульневич. – Ростов н/Д : Творческий центр «Учитель», 2001. – С. 106–109.
6. Маткин В. В. Ценностно-синергетический подход и его реализация в процессе педагогической подготовки будущих учителей / В. В. Маткин // Наука и школа. – 2001. – No 6. – С. 10–12.
7. Нестеренко В. Г. Можливості особистості в контексті синергетичної моделі вищої освіти / В. Г. Нестеренко // Вища освіта України. – 2004. – No 1. – С. 25–34.
8. Новиков Д. А. Статистические методы в педагогических исследованиях (типовые случаи) / Д. А. Новиков. – Москва : МЗ-Пресс, 2004. – 67 с.
9. Хоружа Л. Л. У пошуках нової моделі педагогічної освіти / Л. Л. Хоружа // Вища школа. – 2009. – No11. – С. 23–31.
10. Чуб Е. В. Моделирование педагогического процесса как средство формирования ключевых компетенций будущего специалиста [Электронный ресурс] / Е. В. Чуб. – Режим доступа : http://www.conf.muh.ru/080215/thesis_Chub.htm
11. Штофф В. А. Моделирование и философия / В. А. Штофф. – Москва : Наука, 1966. – 300 с.
2. Горячова М. В. Моделирование педагогических процессов [Электронный ресурс] / М. В. Горячова. – Режим доступа : http: // www.rae.ru /zk/arj/2007/11/Goryachova.pdf.
3. Зязюн І. А. Краса педагогічної дії [навч. посіб.] / І. А. Зязюн, Г. М. Сагач. – Київ : Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. – 268 с.
4. Игнатова В. А. Педагогические аспекты синергетики / В. А. Игнатова // Педагогика. – 2001. – No8. – С. 26–31.
5. Кульневич С. В. Педагогика личности от концепций до технологий: [учеб.-практ. пособ. для учителей] / С. В. Кульневич. – Ростов н/Д : Творческий центр «Учитель», 2001. – С. 106–109.
6. Маткин В. В. Ценностно-синергетический подход и его реализация в процессе педагогической подготовки будущих учителей / В. В. Маткин // Наука и школа. – 2001. – No 6. – С. 10–12.
7. Нестеренко В. Г. Можливості особистості в контексті синергетичної моделі вищої освіти / В. Г. Нестеренко // Вища освіта України. – 2004. – No 1. – С. 25–34.
8. Новиков Д. А. Статистические методы в педагогических исследованиях (типовые случаи) / Д. А. Новиков. – Москва : МЗ-Пресс, 2004. – 67 с.
9. Хоружа Л. Л. У пошуках нової моделі педагогічної освіти / Л. Л. Хоружа // Вища школа. – 2009. – No11. – С. 23–31.
10. Чуб Е. В. Моделирование педагогического процесса как средство формирования ключевых компетенций будущего специалиста [Электронный ресурс] / Е. В. Чуб. – Режим доступа : http://www.conf.muh.ru/080215/thesis_Chub.htm
11. Штофф В. А. Моделирование и философия / В. А. Штофф. – Москва : Наука, 1966. – 300 с.
Downloads
Опубліковано
18-07-2019
Як цитувати
Борисенко, Н. М., & Сидоренко, Н. І. (2019). Моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи: діагностичний аспект. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 17–24. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2420
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Наталія Михайлівна Борисенко, Наталія Іванівна Сидоренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.