Компетентностный подход в профессиональной подготовке будущего педагога

Автор(и)

  • Наталія Олександрівна Єсіна Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2425

Ключові слова:

компетентність, компетенція, професійна компетенція, компетентнісний підхід, підготовка майбутнього педагога, професійна підготовка майбутніх педагогів

Анотація

Єсіна Н. А. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутнього педагога.

У статті розкрито поняття «компетентність», «професійна компетентність»; описано види і підвиди професійної компетентності майбутнього педагога, які впливають на результати навчально-виховної та управлінської діяльності студентів; подано авторське визначення «компетенція», визначено структурні складники професійної підготовки майбутнього педагога.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 122

Біографія автора

Наталія Олександрівна Єсіна, Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Брижак Н. Компетентнісний підхід у підготовці майбутнього педагога / Н. Брижак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – Ужгород. – 2012. – С. 46–48.
2. Васильєва М. П. Теорія педагогічної деонтології / М. П. Васильєва. – Харків : Нове слово, 2003. – 216 с.
3. Ефремова Н. Ф. Компетенции в образовании: формирование и оценивание / Н. Ф. Ефремова. – Москва : Национальное образование, 2012. – 416 с. 4. Карпова Л. Г. Складники професіоналізму вчителя / Л. Г. Карпова // Проблеми підготовки викладачів до здійснення сучасної освіти: [зб. наук. пр.] // Проблеми сучасності: культура, мистецтво, педагогіка. – Харків : Стиль Іздат, 2006. – С. 46–53.
5. Лозова В. І. Стратегічні питання сучасної дидактики / В. І. Лозова. – Харків : Шлях освіти. – No 2. – 2003. – С. 11–16.
6. Нагорна Н. В. Формування у студентів понять компетентності й компетенції / Н. В. Нагорна // Виховання і культура. – 2007. – No 1–2 (11–12). – С. 266–268.
7. Огарев Е. И. Компетентность образования: социальный аспект [текст] / Е. И. Огарев. – Санкт-Петербург : РАОИОВ, 1995. – 39 с.
8. Пометун О. І. Формування громадянської компетентності: погляд з позиції сучасної педагогічної науки / О. І. Пометун // Вісник програм шкільних обмінів. – 2005. – No 23. – С. 18–20.
9. Сорокина Т. М. Профессиональная компетентность как фактор профессиональной успешности / Т. М. Сорокина // Акмеология. – 2007. – No 1. – С. 23–27.
10. Тартур Ю. Г. Компетентность в структуре модели качества подготовки специалиста / Ю. Г. Тартур // Высшее образование сегодня. – 2004. – No 3. – С. 20–26.
11. Химинець В. Компетентнісний підхід до професійного розвитку вчителя [Електронний ресурс] / В. Химинець. – Режим доступу : http://zakinppo.org.ua/ 2010-01-18-13-44-15/233-2010-08-25-07-10-49 [http:// zakinppo.org.ua/2010-01-18-13-44-15/233-2010-08І
12. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No 2. – С. 58–64.

Опубліковано

18-07-2019

Як цитувати

Єсіна, Н. О. (2019). Компетентностный подход в профессиональной подготовке будущего педагога. Educational Dimension, 47, 35–39. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2425

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи