Формування професійної мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2428Ключові слова:
компетентність, професійна компетенція, мовнокомунікативна компетентність, педагогічні технології, комунікативна ситуація, мовний і мовленнєвий аспекти, культура мовленняАнотація
Перепьолка В. І. Формування професійної мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів.
У статті розглядається одна із важливих концепцій державної мови – формування професійної мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи, аналізуються технології її реалізації. Це формування значною мірою залежить не від отриманих знань, а від деяких додаткових якостей, для позначення яких і використовуються поняття «компетенція» і «компетентність», що найповніше відповідають сучасному розумінню мети освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 148
/ PDF downloads: 134
Посилання
1. Адамова А. М. Інтерактивні форми роботи на уроках української мови та літератури / А. М. Адамова // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2007. – No 33
(145). – С. 8–10.
2. Алексєєва-Вовк М. І. Мовознавча підготовка студента як складник його загальної культури (лексична) / Наукові записки кафедри педагогіки Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна: [зб. наук. праць]. – Харків : Основа, 2004. – Вип. 12.
3. Гриценко Т. Б. Українська мова та культура мовлення: [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / Т. Б. Гриценко. – Київ : Центр навчальної літератури, 2005. – 534 с.
4. Державний стандарт початкової загальної освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року No 462. [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
http: //osvita.ua/legisiation/Ser_osv/ 17911/
5. Дубасенюк О. А. Креативний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів / О. А. Дубасенюк // Креативна педагогіка. – 2011. – No 4. – С. 23–28.
6. Пуховська Л. П. Сучасні дослідження в галузі педагогічної освіти у країнах Західної Європи / Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: [монографія] / за ред. І. А. Зязюна. – Київ : Віпол, 2000. – С. 565–589.
7. Сухомлинський В. О. Вибрані твори в п’яти томах. – Київ : Рад. шк., 1976. – С. 419–656.
(145). – С. 8–10.
2. Алексєєва-Вовк М. І. Мовознавча підготовка студента як складник його загальної культури (лексична) / Наукові записки кафедри педагогіки Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна: [зб. наук. праць]. – Харків : Основа, 2004. – Вип. 12.
3. Гриценко Т. Б. Українська мова та культура мовлення: [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / Т. Б. Гриценко. – Київ : Центр навчальної літератури, 2005. – 534 с.
4. Державний стандарт початкової загальної освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року No 462. [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
http: //osvita.ua/legisiation/Ser_osv/ 17911/
5. Дубасенюк О. А. Креативний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів / О. А. Дубасенюк // Креативна педагогіка. – 2011. – No 4. – С. 23–28.
6. Пуховська Л. П. Сучасні дослідження в галузі педагогічної освіти у країнах Західної Європи / Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: [монографія] / за ред. І. А. Зязюна. – Київ : Віпол, 2000. – С. 565–589.
7. Сухомлинський В. О. Вибрані твори в п’яти томах. – Київ : Рад. шк., 1976. – С. 419–656.
Downloads
Опубліковано
18-07-2019
Як цитувати
Перепьолка, В. І. (2019). Формування професійної мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 55–60. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2428
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Віра Іванівна Перепьолка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.