Педагогічні умови формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2430Ключові слова:
педагогічні умови, моделювання, уміння, студент, вищий економічний навчальний закладАнотація
Тюріна Д. М. Педагогічні умови формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності.
У статті здійснено класифікацію вмінь моделювання економічних об’єктів відповідно до складових процесу моделювання; визначено педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 131
/ PDF downloads: 115
Посилання
1. Власенко О. М. Формування моральних цінностей у майбутніх учителів засобами моделювання педагогічних ситуацій : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд.
пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія та методика виховання» / О. М. Власенко. – Херсон, 2005. – 19 с.
2. Корнєєва А. М. Методичні рекомендації щодо впровадження методики формування просторової уяви студентів у процесі навчання нарисної геометрії (для викладачів та студентів технічних навчальних закладів) / А. М. Корнєєва. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2006. – 32 с.
3. Лаврентьєва О. О. Дидактичні умови формування інтелектуальних умінь старшокласників при вивченні науковоприродничих дисциплін : автореф. дис. на здобуття
наукового ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / О. О. Лаврентьєва. – Луцьк, 2005. – 25 с.
4. Лаврешина Г. Ю. Формування логічної культури старшокласників у процесі навчання : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / Г. Ю. Лаврешина. – Кривий Ріг, 2000. – 21 с.
5. Лазаревский С. В. Формирование общеучебных интеллектуальных умений у старшеклассников : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : спец.
13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / С. В. Лазаревский. – Київ, 1990. – 14 с.
6. Левіна І. А. Професійна діяльність учителя з формування пізнавальної самостійності підлітків засобами моделювання : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед.
наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / І. А. Левіна. – Одеса, 2001. – 18 с.
7. Нічуговська Л. І. Науково-методичні основи математичної освіти студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів : автореф. дис. на здобуття наук.
ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Л. І. Нічуговська. – Київ, 2005. – 36 с.
8. Паламарчук В. Ф. Як виростити інтелектуала / В. Ф. Паламарчук. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2000. – 152 с.
9. Панченко Л. Л. Формування вмінь математичного моделювання в процесі навчання майбутніх учителів математики : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)» / Л. Л. Панченко. – Київ, 2006. – 20 с.
10. Савченко Г. О. Формування готовності майбутніх фахівців банківської справи до аналітичної діяльності засобами моделювання : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня
канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Г. О. Савченко. – Одеса, 1993. – 18 с.
11. Сарафанюк Е. І. Педагогічні умови підвищення якості загальновійськової підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів з використанням віртуального моделювання : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Е. І. Сарафанюк. – Одеса, 2005. – 20 с.
12. Теплицький І. О. Розвиток творчих здібностей школярів засобами комп’ютерного моделювання : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук :
13.00.02 «Теорія та методика навчання інформатики» / І. О. Теплицький. – Київ, 2001. – 20 с.
13. Усандро А. И. Динамические модели как средство активизации познавательной деятельности учащихся : автореф. дисс. на соискание ученой степени канд. пед. наук. /
А. И. Усандро. – Минск, 1992. – 14 с.
14. Шатагина А. Я. Исследование учебных объемных моделей для совершенствования процесса обучения : автореф. дис. на соискание ученой
степени канд. пед. наук / А. Я. Шатагина. – Алма-Ата, 1985. – 16 с.
15. Шутикова М. И. Методические аспекты обучения информационному моделированию в профильном курсе информатики для классов гуманитарного направления : автореф. дисс. на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (информатика)» / М. И. Шутикова. – Череповец, 2000. – 20 с.
пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія та методика виховання» / О. М. Власенко. – Херсон, 2005. – 19 с.
2. Корнєєва А. М. Методичні рекомендації щодо впровадження методики формування просторової уяви студентів у процесі навчання нарисної геометрії (для викладачів та студентів технічних навчальних закладів) / А. М. Корнєєва. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2006. – 32 с.
3. Лаврентьєва О. О. Дидактичні умови формування інтелектуальних умінь старшокласників при вивченні науковоприродничих дисциплін : автореф. дис. на здобуття
наукового ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / О. О. Лаврентьєва. – Луцьк, 2005. – 25 с.
4. Лаврешина Г. Ю. Формування логічної культури старшокласників у процесі навчання : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / Г. Ю. Лаврешина. – Кривий Ріг, 2000. – 21 с.
5. Лазаревский С. В. Формирование общеучебных интеллектуальных умений у старшеклассников : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : спец.
13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / С. В. Лазаревский. – Київ, 1990. – 14 с.
6. Левіна І. А. Професійна діяльність учителя з формування пізнавальної самостійності підлітків засобами моделювання : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед.
наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / І. А. Левіна. – Одеса, 2001. – 18 с.
7. Нічуговська Л. І. Науково-методичні основи математичної освіти студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів : автореф. дис. на здобуття наук.
ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Л. І. Нічуговська. – Київ, 2005. – 36 с.
8. Паламарчук В. Ф. Як виростити інтелектуала / В. Ф. Паламарчук. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2000. – 152 с.
9. Панченко Л. Л. Формування вмінь математичного моделювання в процесі навчання майбутніх учителів математики : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)» / Л. Л. Панченко. – Київ, 2006. – 20 с.
10. Савченко Г. О. Формування готовності майбутніх фахівців банківської справи до аналітичної діяльності засобами моделювання : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня
канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Г. О. Савченко. – Одеса, 1993. – 18 с.
11. Сарафанюк Е. І. Педагогічні умови підвищення якості загальновійськової підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів з використанням віртуального моделювання : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Е. І. Сарафанюк. – Одеса, 2005. – 20 с.
12. Теплицький І. О. Розвиток творчих здібностей школярів засобами комп’ютерного моделювання : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук :
13.00.02 «Теорія та методика навчання інформатики» / І. О. Теплицький. – Київ, 2001. – 20 с.
13. Усандро А. И. Динамические модели как средство активизации познавательной деятельности учащихся : автореф. дисс. на соискание ученой степени канд. пед. наук. /
А. И. Усандро. – Минск, 1992. – 14 с.
14. Шатагина А. Я. Исследование учебных объемных моделей для совершенствования процесса обучения : автореф. дис. на соискание ученой
степени канд. пед. наук / А. Я. Шатагина. – Алма-Ата, 1985. – 16 с.
15. Шутикова М. И. Методические аспекты обучения информационному моделированию в профильном курсе информатики для классов гуманитарного направления : автореф. дисс. на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (информатика)» / М. И. Шутикова. – Череповец, 2000. – 20 с.
Downloads
Опубліковано
18-07-2019
Як цитувати
Тюріна, Д. М. (2019). Педагогічні умови формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 60–65. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2430
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Діна Миколаївна Тюріна

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.