Активізація творчої діяльності молодших школярів на уроках музики

Автор(и)

  • Тетяна Анатоліївна Шарапова Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2442

Ключові слова:

імпровізація, основи імпровізації, методи імпровізації, імпровізаційна діяльність, імпровізаційні завдання

Анотація

Шарапова Т. А. Активізація творчої діяльності молодших школярів на уроках музики.

У статті розглядаються методи і прийоми роботи вчителя з удосконалення музично-творчої діяльності учнів засобами імпровізації. Розглянуто імпровізацію як вид діяльності на уроках музики та її вплив на музичний розвиток молодших школярів. Обґрунтовано методику організації музичної імпровізаційної діяльності учнів молодшого шкільного віку та роль учителя в загальному музичному розвитку молодших школярів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 148

Біографія автора

Тетяна Анатоліївна Шарапова, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

старший викладач

Посилання

1. Ветлугіна Н. О. Музичний розвиток дитини / Н. О. Ветлугіна. – Київ : Муз. Україна, 1978. – 256 с.
2. Ростовський О. Я. Педагогіка музичного сприймання / О. Я. Ростовський. – Київ : ІЗМН, 1997. – 248 с.
3. Асафьев B. B. Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании. – [2-е изд.]. / В. В. Асафьев. – Ленинград : Музыка, 1973. – 144 с.
4. Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте: Психологический почерк. – [3-е изд.]. / Л. С. Выготский. – Москва : Просвещение, 1991. – 93 с.

Downloads

Опубліковано

23-07-2019

Як цитувати

Шарапова, Т. А. (2019). Активізація творчої діяльності молодших школярів на уроках музики. Educational Dimension, 47, 125–131. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2442

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи