Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах інформатизації освіти

Автор(и)

  • Ірина Володимирівна Онищенко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2451

Ключові слова:

інформатизація, інформатизація освіти, професійна підготовка, професійне становлення вчителя

Анотація

Онищенко І. В. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах інформатизації освіти.

У статті з’ясовано особливості впливу інформатизації вищої педагогічної освіти на процес професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Визначено основні професійно значущі якості сучасного вчителя початкової школи. Обґрунтовано сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах інформатизації освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 147

Біографія автора

Ірина Володимирівна Онищенко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

1. Барановська В. М. Змістова характеристика стану та проблем формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів [Електроний ресурс] /
В. М. Барановська // Науковий вісник Донбасу. – 2012. – No 4. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2012_4_19.pdf
2. Бахмат Н. Конкурентоспроможність учителя початкової школи в умовах інформатизації освіти / Н. Бахмат // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2014. – No 9 (1). – С. 257–263.
3. Дедюхина А. А. Педагогические условия формирования информационной компетентности будущих учителей начальных классов / А. А. Дедюхина // Теория и практика образования в современном мире: материалы междунар. науч. конф. (г. Санкт-Петербург, февраль 2012 г.). – Санкт-Петербург : Реноме, 2012. – С. 280–284.
4. Кушнір Н. О. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до навчання основ інформаційно-комунікаційних технологій / Н. О. Кушнір // Інформаційні технології в освіті. – 2013. – No 17. – С. 147–153.
5. Михайлюк А. Ю. Про деякі напрямки інформатизації вищої освіти в умовах сьогодення / А. Ю. Михайлюк, М. В. Сніжко, Л. М. Бігун // Вища освіта України. – 2009. – Додаток 4, том І (13). – С. 457–463.
6. Овчинникова М. В. Использование компьютерных технологий в подготовке учителей начальных классов [Электронный ресурс] / М. В. Овчинникова // Форум конференций
МГЛУ. – Режим доступу: http://conference.mdpu.org.ua/index.php
7. Олефиренко Н. В. Проблемы подготовки учителя начальной школы к проектированию дидактических электронных ресурсов [Электронный ресурс] / Н. В. Олефиренко //
Образовательные технологии. – No1. – C. 577–589. – Режим доступа: http://ifets.ieee.org/russian/ depository/v17_i1/pdf/16.pdf.
8. Петухова Л. Є. Актуальні питання формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів / Л. Є. Петухова, О. В. Співаковський // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2011. – No 1. – С. 7–11.
9. Співаковський О. В. Інформаційно-комунікаційні технології в початковій школі : [навч.-метод. посіб.] / О. В. Співаковський, Л. Є. Петухова, В. В. Коткова. – Херсон: Айлант, 2012. –
385 c.
10. Суховірський О. В. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / О. В. Суховірський; Інститут педагогіки АПН України. – Київ, 2005. – 20 с.

Downloads

Опубліковано

14-01-2016

Як цитувати

Онищенко, І. В. (2016). Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах інформатизації освіти. Educational Dimension, 47, 174–179. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2451

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти