Розроблення та впровадження предметних і міжпредметних програмно-дидактичних комплексів та активація процесів мотивації пізнавальної діяльності студентів як складники дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності

Автор(и)

  • Світлана Вікторівна Малихіна Національний транспортний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2496

Анотація

Малихіна С. В. Розроблення та впровадження предметних і міжпредметних програмно-дидактичних комплексів та активація процесів мотивації пізнавальної діяльності
студентів як складники дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності.

У статті обґрунтовано деякі із субпідрядних дидактичних умов дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів. Визначено шляхи здійснення дидактичної інтенсифікації, дидактичні умови дидактичної інтенсифікації як певні вимоги, що покликані забезпечити її гарантовану результативність.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 117 / PDF downloads: 103

Біографія автора

Світлана Вікторівна Малихіна, Національний транспортний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Атанов Г. А. Возрождение дидактики – залог развития высшей школы / Григорий Атанов. – Донецк, 2003. – 180 с.
2. Кириченко О. Перспективи інноваційно-інтелектуального розвитку України / О. Кириченко, Ю. Неговська // Вища школа. – 2011. – No 3. – С. 36–46.
2. Кожемяко И. Л. Активизация познавательно-профессиональной деятельности студентов посредством мультимедиа технологий: дисс. на соискание ученой степени канд. пед. наук : 10.00.08. / Кожемяко Ирина Леонидовна. – Кемерово, 2007. – 267 с.
3. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: [навч. посіб.] / Анатолій Іванович Кузьмінський. – Київ : Знання, 2005. – 486 с.
4. Подоляк Л. Г. Психологія вищої школи : [підручник] / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко. – Київ : Каравела, 2008. – 352 с.
5. Postman N. Technopoly: the Surrender of Culture to Technology / N. Postman. – 1992. – 69 p.

Downloads

Опубліковано

10-12-2015

Як цитувати

Малихіна, С. В. (2015). Розроблення та впровадження предметних і міжпредметних програмно-дидактичних комплексів та активація процесів мотивації пізнавальної діяльності студентів як складники дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 52–59. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2496

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи