Перспективи використання хмарних технологій у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів України
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2510Ключові слова:
новітні технології, інформаційно-комунікаційні технології, хмарні технології, хмарні сервіси, навчальний процесАнотація
Вакалюк Т. А., Поліщук В. В. Перспективи використання хмарних технологій у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів України.
У статті на основі аналізу наукової літератури наведені безумовні перспективи використання хмарних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах України.
Проаналізовано перспективи використання таких хмарних сервісів, як Office 365, Google Apps, Prezi. Наведено приклади їх використання в навчальному процесі шкіл України.
З’ясовано, що хмарні технології з легкістю розв’язують проблему навчальних закладів, яка полягає в неможливості своєчасного оновлення програмного та апаратного забезпечення.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. КМДА і Microsoft підписали угоду про впровадження інноваційних технологій [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http:// economics.unian.ua/ transport/732520-kmda-i-microsoft-pidpisali-ugodu-pro-vprova djennya-innovatsiynih-tehnologiy.html. – Назва з екрану.
3. Що таке хмарні обчислення або хмарні технології? [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://programming. in.ua/other-files/internet/100-cloud-technologics.html. – Назва з екрану.
4. Vakaliuk T. Creating presentations for cloud services / Tetiana Vakaliuk // Journal L’Association 1901 «SEPIKE». – Osthofen, Deutschland. – Poitiers, France. – Los Angeles, USA. – Edition 05. – 2014. – P. 84–88.
5. Microsoft Office 365 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/wiki/ Microsoft_Office_365. 6. Prezi [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http:// prezi.com/.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Тетяна Анатоліївна Вакалюк, Вікторія Василівна Поліщук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.