Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико- методичний огляд
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2549Ключові слова:
наукова спадщина, методика навчання літератури, літературна освіта, методична ідея, художній твір, зміст і форма твору, аналіз, принципи, шляхи, метод, прийомАнотація
Фенцик О. М. Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд.
Статтю присвячено проблемі критичного аналізу методичної спадщини в галузі методики викладання літератури другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Автор
розглядає найґрунтовніші науково-методичні праці з проблеми вивчення епічного твору крізь призму виміру його змісту і форми, виокремлює найважливіші науково-методичні ідеї науковців, які донині посідають важливе місце в теорії і практиці методики викладання літератури.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 145
/ PDF downloads: 152
Посилання
1. Бровко І. Б. Аналіз літературного твору: [посіб. для вчителів] / І. Б. Бровко, М. Х. Коцюбинська, Г. К. Сидоренко. – Київ : Рад. школа, 1959. – 166 с.
2. Бугайко Т.Ф. Навчання і виховання засобами літератури / Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайко. – Київ : Рад. школа, 1973. – 176 с.
3. Мазуркевич О. Р. Метод і творчість / О. Р. Мазуркевич. – Київ : Рад. школа, 1973. – 255 с.
4. Марко В. П. І вічна таїна слова: аналіз великого епічного твору : [посіб. для вчителя] / В. П. Марко, Г. Д. Клочек, В. Є. Панченко і ін. – Київ : Рад. школа, 1990. – 205 с.
5. Наукові основи методики літератури: [навч.-метод. посіб.] / за ред. д. п.н, проф., чл.-кор. Н. Й. Волошиної. – Київ : Ленвіт, 2002. – 344 с.
6. Пасічник Є. А. Методика викладання української літератури в середніх навчальних закладах: [навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти] / Є. А. Пасічник. – Київ : Ленвіт, 2000. – 384 с.
7. Пультер С. О. Методика викладання української літератури в середній школі / С. О. Пультер, А. М. Лісовський. – Житомир : Полісся, 2000. – 163 с.
8. Рыбникова М. А. Очерки по методике литературного чтения / М. А. Рыбникова. – Москва : Просвещение, 1985. – 288 с.
9. Ситченко А. Л. Навчально-технологічна концепція літературного аналізу / А. Л. Ситченко. – Київ : Ленвіт, 2004. – 305 с.
10. Степанишин Б. І. Викладання української літератури в школі / Б. І. Степанишин. – Київ : Проза, 1995. – 254 с.
2. Бугайко Т.Ф. Навчання і виховання засобами літератури / Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайко. – Київ : Рад. школа, 1973. – 176 с.
3. Мазуркевич О. Р. Метод і творчість / О. Р. Мазуркевич. – Київ : Рад. школа, 1973. – 255 с.
4. Марко В. П. І вічна таїна слова: аналіз великого епічного твору : [посіб. для вчителя] / В. П. Марко, Г. Д. Клочек, В. Є. Панченко і ін. – Київ : Рад. школа, 1990. – 205 с.
5. Наукові основи методики літератури: [навч.-метод. посіб.] / за ред. д. п.н, проф., чл.-кор. Н. Й. Волошиної. – Київ : Ленвіт, 2002. – 344 с.
6. Пасічник Є. А. Методика викладання української літератури в середніх навчальних закладах: [навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти] / Є. А. Пасічник. – Київ : Ленвіт, 2000. – 384 с.
7. Пультер С. О. Методика викладання української літератури в середній школі / С. О. Пультер, А. М. Лісовський. – Житомир : Полісся, 2000. – 163 с.
8. Рыбникова М. А. Очерки по методике литературного чтения / М. А. Рыбникова. – Москва : Просвещение, 1985. – 288 с.
9. Ситченко А. Л. Навчально-технологічна концепція літературного аналізу / А. Л. Ситченко. – Київ : Ленвіт, 2004. – 305 с.
10. Степанишин Б. І. Викладання української літератури в школі / Б. І. Степанишин. – Київ : Проза, 1995. – 254 с.
Downloads
Опубліковано
10-12-2015
Як цитувати
Фенцик, О. М. (2015). Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико- методичний огляд. Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 261–266. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2549
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Оксана Миколаївна Фенцик
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.