Дистанційні освітні курси: міжнародний досвід
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2550Ключові слова:
дистанційна освіта, курс, комп’ютерні технології, Інтернет, підвищення кваліфікації, навчальна платформа, тьюторАнотація
Шалацька Г. М. Дистанційні освітні курси: міжнародний досвід.
У статті описано досвід розроблення дистанційного курсу на основі британської навчальної платформи FutureLearn, здійснено аналіз міжнародного досвіду роботи та
організації дистанційного освітнього курсу. Зроблено спробу виявити тенденції та шляхи упровадження новітніх технологій у навчанні та підвищенні кваліфікаційного рівня у
вітчизняну педагогічну практику.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 117
/ PDF downloads: 143
Посилання
1. Гахович С. В. Методичні рекомендації для створення курсів дистанційного навчання / С. В. Гахович // Збірник наукових праць Військового інституту Київського
національного університету імені Тараса Шевченка. – 2014. – Вип. 47. – С. 197–204. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpviknu_2014_47_32.pdf.
2. Олійник В. В. Організаційно-педагогічні основи дистанційної освіти і навчання: Організаційно-педагогічне дослідження / В. В. Олійник. – Київ : ЦІППО, 2001. – 47 с.
3. Пилаєва Т. В. Початковий етап розвитку дистанційної освіти у Великій Британії / Т. В. Пилаєва // Духовність особистості. – 2012. – Вип. 2. – С. 108–117.
4. Практикум по дидактике и современным методикам обучения / А. В. Хуторской. – Санкт-Петербург : Питер, 2004. – 541 с.
5. Режим доступу : https://www.futurelearn.com/about.
6. Солодовник А. О. Інформаційний супровід дистанційного курсу «Теорія розв’язування винахідницьких задач» / А. О. Солодовник, В. Д. Шарко // Інформаційні технології в освіті. – 2011. – Вип. 9. – С. 146–157.
7. Шуневич Б. І. Розвиток дистанційного навчання у вищій школі країн Європи та Північної Америки: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.01 – «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Шуневич Б. І. – Київ, 2008. – 38 с.
національного університету імені Тараса Шевченка. – 2014. – Вип. 47. – С. 197–204. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpviknu_2014_47_32.pdf.
2. Олійник В. В. Організаційно-педагогічні основи дистанційної освіти і навчання: Організаційно-педагогічне дослідження / В. В. Олійник. – Київ : ЦІППО, 2001. – 47 с.
3. Пилаєва Т. В. Початковий етап розвитку дистанційної освіти у Великій Британії / Т. В. Пилаєва // Духовність особистості. – 2012. – Вип. 2. – С. 108–117.
4. Практикум по дидактике и современным методикам обучения / А. В. Хуторской. – Санкт-Петербург : Питер, 2004. – 541 с.
5. Режим доступу : https://www.futurelearn.com/about.
6. Солодовник А. О. Інформаційний супровід дистанційного курсу «Теорія розв’язування винахідницьких задач» / А. О. Солодовник, В. Д. Шарко // Інформаційні технології в освіті. – 2011. – Вип. 9. – С. 146–157.
7. Шуневич Б. І. Розвиток дистанційного навчання у вищій школі країн Європи та Північної Америки: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.01 – «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Шуневич Б. І. – Київ, 2008. – 38 с.
Downloads
Опубліковано
10-12-2015
Як цитувати
Шалацька, Г. М. (2015). Дистанційні освітні курси: міжнародний досвід. Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 266–272. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2550
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ганна Миколаївна Шалацька
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.