Аналіз можливостей використання інтерактивних програмних засобів комп’ютерної математики в навчальному процесі підготовки фахівців-фармацевтів

Автор(и)

  • Олександр Євгенович Прокопченко Запорізький державний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2585

Ключові слова:

комп’ютерна математика, програмні засоби, інтерактивні методи, інноваційні освітні технології, когнітивні методи навчання

Анотація

Прокопченко О. Є. Аналіз можливостей використання інтерактивних програмних засобів комп’ютерної математики в навчальному процесі підготовки фахівців-фармацевтів.

У статті розглянуто можливості впровадження інтерактивних програмних засобів комп’ютерної математики в навчальний процес підготовки фахівців-фармацевтів. На прикладі курсу «Основи вищої математики та математичної статистики» (Запорізький державний медичний університет, І курс фармацевтичного факультету) надано методичні рекомендації щодо ефективного та оптимального використання сучасних інноваційних та когнітивних технологій у навчальному процесі.

Prokopchenko O. E. The analysis of the possibilities of using interactive mathematical tools in teaching mathematics for the training of pharmacists.

The article discusses the possibility of introducing interactive software computer mathematics in the educational process of specialists majoring in pharmacist. The paper presents guidelines for effective and optimal use of modern innovative and cognitive technologies in educational process. The article describes an example («Foundations of Mathematics and Mathematical Statistics») for the use of Wolfram Mathematica technology in the educational process.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 110 / PDF downloads: 136

Біографія автора

Олександр Євгенович Прокопченко, Запорізький державний медичний університет

кандидат біологічних наук

Посилання

1. Лалак Н. В. Інтерактивна модель навчання студентів: проблеми та перспективи / Н. В. Лалак / Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2011. – No 20. –
С. 69–70.
2. Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : [наук.-метод. посібн.] / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко ; за ред. О. І. Пометун. – Київ : Видавництво А.С.К., 2004. – 192 с.
3. Прокопченко О. Є. Аксіоми дистанційної, Інтернет базованої навчальної системи та прояв нових тенденцій у розвитку українського освітнього простору / О. Є. Прокопченко // Актуальні питання фармацевтичної та медичної науки та практики : [зб. наук. статей] / за ред. Ю. М. Колесника [та ін.]. – Запоріжжя, 2006. – Вип. 16. – С. 45–51.
4. Prokopchenko O. Sampling Statistics and Statistical Estimation [Електронний ресурс] / О. Prokopchenko. – Режим доступу: http:// demonstrations.wolfram.com/SamplingStatistics And StatisticalEstimation. 5. Wolfram S. A New Kind of Science / S. Wolfram. – Wolfram Media, Inc., 2002 –1192 р.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Прокопченко, О. Є. (2015). Аналіз можливостей використання інтерактивних програмних засобів комп’ютерної математики в навчальному процесі підготовки фахівців-фармацевтів. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 72–75. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2585

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи