Пріоритетний вибір студентів вищих навчальних закладів різних регіонів України щодо видів рухової активності (видів спорту)

Автор(и)

  • Тетяна Анатоліїна Глоба Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2601

Ключові слова:

фізичне виховання, рухова активність, студент, заняття, настільний теніс

Анотація

Глоба Т. А. Пріоритетний вибір студентів вищих навчальних закладів різних регіонів України щодо видів рухової активності (видів спорту).

Розглянуто пріоритетний вибір студентів вищих навчальних закладів різних регіонів України щодо видів рухової активності (видів спорту). У дослідженні використано результати анкетного опитування 290 студентів вищих навчальних закладів різних регіонів України. Наведено аналіз публікацій науковців різних країн щодо вибору видів рухової активності студентів. На основі аналізу літературних джерел та проведеного анкетування з’ясовано ставлення студентів до пріоритетного вибору щодо видів рухової активності (видів спорту). Доведено актуальність і доцільність обраної проблеми дослідження.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 101

Біографія автора

Тетяна Анатоліїна Глоба, Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара

викладач

Посилання

1. Андрющенко Л. Б. Спортивно ориентированная технология обучения студентов по предмету «Физическая культура» / Л. Б. Андрющенко // Теория и практика физ. культуры. –
2002. – No 2. – С. 47–54.
2. Афанасьєв В. В. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: [наукова монографія] / за редакцією проф. Єрмакова С. С. «Гіпокінезія студентів вищих учбових закладів» / В. В. Афанасьєв, Ю. О. Мартинов, В. І. Шишацька, В. К. Щербаченко. – Харків : ХДАДМ (ХХПІ), 2009. – No 1. – 160 с.
3. Бондарчук Н. Я. Належні норми рухових можливостей студентів Ужгородського національного університету / Н. Бондарчук, В. Чернов, Л. Ляховець // Спортивний вісник Придніпров’я: [науково-практичний журнал]. – 2010. – No 2. – С. 157–159.
4. Бойко Д. В. Сучасний стан та перспективні напрямки вдосконалення фізичного виховання студентів ВНЗ України ІІІ-ІV рівнів акредитації / Д. В. Бойко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків : ХДАДМ (ХХПІ), 2012. – No 1. – С. 22–25.
5. Коник Г. А. Современные тенденции организации физического воспитания студентов / Г. А. Коник, В. А. Темченко, Т. Е. Усова // Физическое воспитание студентов творческих специальностей. – 2009. – No 4. – С. 68–74.
6. Малімон О. О. Диференційований підхід у процесі фізичного виховання студентів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з фіз. виховання і спорту: спец. 24.00.02 / О. О. Малімон. – Луцьк, 1999. – 19 с.
7. Попрошаев А. В. Приемущества секционной формы организации учебного процесса по дисциплине «Физическое воспитание» / А. В. Попрошаев, В. С. Мунтян // Физическое воспитание студентов: [научный журнал]. – Харьков, ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2011. – No 4. – С. 67–71.
8. Сичов С. О. Прилучення студентської молоді до цінностей фізичної культури в процесі атлетичного тренування / С. О. Сичов // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків : ХДАДМ (ХХПІ), 2011. – No1. – С. 115–118.
9. Церковная Е. В. Биологический возраст и темпы старения студентов с разным уровнем двигательной активности / Е. В. Церковная, А. Л. Нефедова, В. Н. Осипов, О. А. Миргород // Физическое воспитание студентов: [научный журнал]. – Харьков, ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2011. – No 1. – С. 130–133.
10. Lubysheva L. I. The concept of sports training: methodology development and technology implementation // Physical culture: education, education and training. – 1996. – No 1. – P. 11–17

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Глоба, Т. А. (2015). Пріоритетний вибір студентів вищих навчальних закладів різних регіонів України щодо видів рухової активності (видів спорту). Educational Dimension, 45, 126–132. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2601

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти