Оновлення змісту професійної освіти і навчання: сучасні тенденції й напрями

Автор(и)

  • Олена Валентинівна Кантур ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України; ДНЗ «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2605

Ключові слова:

модернізація освітньої системи, зміст професійної освіти, стандартизація, державний стандарт, компетенції, працівники туристичної сфери

Анотація

Кантур О. В. Оновлення змісту професійної освіти і навчання: сучасні тенденції й напрями.

У статті розкриваються основи, обґрунтовується актуалізація процесу стандартизації професійної освіти. Аналізуються етапи розробки освітніх стандартів нового покоління на
прикладі підготовки працівників туристичної сфери. Характеризується зміст розробленого державного стандарту професійно-технічної освіти на основі компетенцій для робітничої професії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 92 / PDF downloads: 105

Біографія автора

Олена Валентинівна Кантур, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України; ДНЗ «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу»

аспірант, викладач

Посилання

1. Указ Президента України No 344/2013 від 25 червня 2013 р. «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» [Електронний ресурс]. –
Електронні дані. – Режим доступу: http:// www.president.gov.ua/documents/15828.
2. Деcятoв Т. М. Нацioнальна квалiфiкацiйна pамка – iнcтpумент мoдеpнiзацiї ocвiти i навчання / Т. Деcятoв // Пpoфеciйнo-технiчна ocвiта. – 2010. – No 1. – C. 10–13.
3. Мельник С. Іспанський досвід розробки національної системи кваліфікацій / С. Мельник // Професійно-технічна освіта: [науково-методичний журнал]. – 2010. – No 1. – С. 21–26.
4. Ничкало Н. Г. Шляхи розв’язання проблем / Н. Г. Ничкало // Профтехосвіта України: XX століття: Енциклопедичне видання / ред. Н. Г. Ничкало. – Київ : Видавництво «АртЕк», 2004. – С. 138.
5. Олейникова О. Н. Профессиональные стандарты – основной критерий повышения качества профессионального образования / О. Н. Олійникова, А. А. Муравьева // Образование в документах. – 2007. – No 21. – С. 67–74.
6. Савченко І. М. Особливості стандартизації в системі початкової професійної освіти РФ: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Савченко Ірина Миколаївна. – Київ, 2012. – 253 c.
7. Сергеєва Л. М. Прогнозування розвитку ринку праці як інструмент діалогу професійних навчальних закладів із соціальними партнерами /Л. М. Сергеєва // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – No 6. – С. 235–242.
8. Супрун В. Профтехосвіта. Плани на майбутнє [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://proftekhosvita.org.ua/uk/news/details/5012
9. Russel J. D. Modular Instruction // A Guide to the Design, Selection, Utilization and Evaluation of Modular Materials. – Minneapolis, Minnesota : Burgess Publishing Company. – 1974. – 164 p.
10. Фоменко Н. А. Теоретико-методичні засади формування стандартів освіти у сфері туризму: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н. А. Фоменко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. – Черкаси, 2012. – 40 c.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Кантур, О. В. (2015). Оновлення змісту професійної освіти і навчання: сучасні тенденції й напрями. Educational Dimension, 45, 144–150. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2605

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти