Модернізація післядипломної педагогічної освіти: сучасний погляд та пріоритети
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2613Ключові слова:
конкурентоздатність, педагогічні і науково-педагогічні працівники, менеджмент знань, колаборативна форма навчанняАнотація
Сергеєва Л. М. Модернізація післядипломної педагогічної освіти: сучасний погляд та пріоритети.
У статті розглядаються питання оновлення форм організації післядипломної педагогічної освіти для забезпечення конкурентоздатності педагогічних і науково-
педагогічних працівників, розкриваються традиційні підходи до впровадження нових моделей розвитку післядипломної педагогічної освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 111
/ PDF downloads: 159
Посилання
1. Грезнева О. Ю. Научные школы как одна из форм непрерывного образования и социализации начинающих исследователей / О. Ю. Грезнева // Материалы докладов и
сообщений участников второй международной конференции [«Образование через всю жизнь: проблемы становления и развития непрерывного образования »], (г. Санкт-Петербург, 4–5 июня 2002 г.) / под науч. ред. Н. А. Лобанова и В. Н. Скворцова. – Санкт-Петербург : Файндер, 2003. – С. 63–66.
2. Іванова В. В. Економіка, заснована на знаннях, та економіка знань: адекватність використання категорій / Валентина Іванова // Механізм регулювання економіки. – 2011. – No 3. – С. 47–54.
3. Кожушко С. Стратегія колаборативного навчання у вищому навчальному закладі /Світлана Кожушко // Молодь і ринок. – 2014. – No 5 (112). – С. 65–70.
4. Кремень В. Г. Усвідомлюючи відповідальність за розвиток людини, консолідацію нації та європейської інтеграції України. Доповідь президента НАПН України на Загальних зборах академії «Про діяльність НАПН України у 2014 р. та завдання на 2015 р.» / В. Г. Кремень / Педагогічна газета. – 2015. – No 2 (246). – С. 2.
5. Олійник В. В. Тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства / В. В. Олійник // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2013. – No 1. – С. 56–66.
6. Полянська А. С. Менеджмент знань у вітчизняній практиці / А. С. Полянська // Технологический аудит и резервы производства. – 2013. – No 6 / 6 (14). – С. 32–34.
сообщений участников второй международной конференции [«Образование через всю жизнь: проблемы становления и развития непрерывного образования »], (г. Санкт-Петербург, 4–5 июня 2002 г.) / под науч. ред. Н. А. Лобанова и В. Н. Скворцова. – Санкт-Петербург : Файндер, 2003. – С. 63–66.
2. Іванова В. В. Економіка, заснована на знаннях, та економіка знань: адекватність використання категорій / Валентина Іванова // Механізм регулювання економіки. – 2011. – No 3. – С. 47–54.
3. Кожушко С. Стратегія колаборативного навчання у вищому навчальному закладі /Світлана Кожушко // Молодь і ринок. – 2014. – No 5 (112). – С. 65–70.
4. Кремень В. Г. Усвідомлюючи відповідальність за розвиток людини, консолідацію нації та європейської інтеграції України. Доповідь президента НАПН України на Загальних зборах академії «Про діяльність НАПН України у 2014 р. та завдання на 2015 р.» / В. Г. Кремень / Педагогічна газета. – 2015. – No 2 (246). – С. 2.
5. Олійник В. В. Тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства / В. В. Олійник // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2013. – No 1. – С. 56–66.
6. Полянська А. С. Менеджмент знань у вітчизняній практиці / А. С. Полянська // Технологический аудит и резервы производства. – 2013. – No 6 / 6 (14). – С. 32–34.
Downloads
Опубліковано
25-06-2015
Як цитувати
Сергеєва, Л. М. (2015). Модернізація післядипломної педагогічної освіти: сучасний погляд та пріоритети. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 186–190. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2613
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Лариса Миколаївна Сергеєва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.