Дослідницький підхід до організації навчально-виховного процесу в коледжі – умова саморозвитку студента
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2615Ключові слова:
саморозвиток, дослідницький підхід, інноваційний процес, самореалізаціяАнотація
Хмеляр І. М. Дослідницький підхід до організації навчально-виховного процесу в коледжі – умова саморозвитку студента.
У статті розкрито та науково обґрунтовано застосування в навчально-виховному процесі медичних коледжів дослідницького підходу як однієї з умов саморозвитку студента.
Установлено, що дослідницький підхід до навчальної діяльності студента сприяє вихованню особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання в умовах реформування сучасного суспільства.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 116
/ PDF downloads: 355
Посилання
1. Аванесов В. С. Вопросы объективизации результатов обучения / В. С. Аванесов. – Москва : Наука, 1993. – 220 с.
2. Андреев И. А. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности / И. А. Андреев. – Казань : Из-во Казанского университета, 1988. – 345 с.
3. Богоявленская Д. Б. Психология творческих способностей: [учебное пособие для студ. высш. учеб. заведений, обуч. по напр. и спец. психологии] / Д. Б. Богоявленская. – Москва : Академия, 2002. – 320 с.
4. Буринська Н. М. Як зробити навчання хімії цікавим / Н. М. Буринська // Біологія і хімія в школі. – 2006. – No 5 – С. 6–7.
5. Вишнякова И. Ф. Креативная аксиология. Психология высшего образования: [монография]: в 2 т. / И. Ф. Вишнякова. – Минск : ООО «Дэбор», 1999. – Т. 1 : Психология развития творческой личности взрослого человека. – 1999. – 238 с.
6. Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский [ред. В. В. Давыдова]. – Москва : Педагогика, 1991. – 480 с.
7. Євдокімов О. В. Ефективність нових технологій організації навчання студентів / О. В. Євдокімов // Педагогіка і психологія. – 1997. – No 2. – С. 161–170.
8. Леонтьев А. Н. Мотивационная основа интереса к учению / А. Н. Леонтьев // Советская педагогика. – 1987. – No 7. – С. 130–131.
9. Лернер И. Я. Дидактические основы методов обучения / И. Я. Лернер. – Москва : Педагогика, 1981. – 181 с.
10. Лицур Ю. М. Проблема впровадження нових освітніх технологій з хімії у навчальний процес навчальних закладів різних рівнів акредитації / Ю. М. Лицур, Л. М. Романишина, І. М. Хмеляр // Наукові записки : [зб. наук. ст. Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова] / укл. П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко. – Вип. LXII (62). – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – С. 103–108.
11. Професійна освіта: педагогіка і психологія / за ред. Г. Левовицького, І. Вільги, І. Зязюна, Н. Ничкало. – В-во Вищої Педагогічної Школи у Честохові, 2003. – 567 с.
12. Сисоєва С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти. Неперервна професійна освіта: теорія і практика: [зб. наук. праць] / за ред.
І. А. Зязюна та Н. Г. Ничкало. – Київ, 2001. – Ч. 1. – С. 176–212.
13. Хмеляр І. М. Розвиток розумових здібностей учнів (творчості, логічного та абстрактного мислення) на уроках хімії / І. М. Хмеляр // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету : [збірник науково-методичних праць]. – Випуск 7. – Рівне : РДГУ, 2004. – С. 65–69.
2. Андреев И. А. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности / И. А. Андреев. – Казань : Из-во Казанского университета, 1988. – 345 с.
3. Богоявленская Д. Б. Психология творческих способностей: [учебное пособие для студ. высш. учеб. заведений, обуч. по напр. и спец. психологии] / Д. Б. Богоявленская. – Москва : Академия, 2002. – 320 с.
4. Буринська Н. М. Як зробити навчання хімії цікавим / Н. М. Буринська // Біологія і хімія в школі. – 2006. – No 5 – С. 6–7.
5. Вишнякова И. Ф. Креативная аксиология. Психология высшего образования: [монография]: в 2 т. / И. Ф. Вишнякова. – Минск : ООО «Дэбор», 1999. – Т. 1 : Психология развития творческой личности взрослого человека. – 1999. – 238 с.
6. Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский [ред. В. В. Давыдова]. – Москва : Педагогика, 1991. – 480 с.
7. Євдокімов О. В. Ефективність нових технологій організації навчання студентів / О. В. Євдокімов // Педагогіка і психологія. – 1997. – No 2. – С. 161–170.
8. Леонтьев А. Н. Мотивационная основа интереса к учению / А. Н. Леонтьев // Советская педагогика. – 1987. – No 7. – С. 130–131.
9. Лернер И. Я. Дидактические основы методов обучения / И. Я. Лернер. – Москва : Педагогика, 1981. – 181 с.
10. Лицур Ю. М. Проблема впровадження нових освітніх технологій з хімії у навчальний процес навчальних закладів різних рівнів акредитації / Ю. М. Лицур, Л. М. Романишина, І. М. Хмеляр // Наукові записки : [зб. наук. ст. Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова] / укл. П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко. – Вип. LXII (62). – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – С. 103–108.
11. Професійна освіта: педагогіка і психологія / за ред. Г. Левовицького, І. Вільги, І. Зязюна, Н. Ничкало. – В-во Вищої Педагогічної Школи у Честохові, 2003. – 567 с.
12. Сисоєва С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти. Неперервна професійна освіта: теорія і практика: [зб. наук. праць] / за ред.
І. А. Зязюна та Н. Г. Ничкало. – Київ, 2001. – Ч. 1. – С. 176–212.
13. Хмеляр І. М. Розвиток розумових здібностей учнів (творчості, логічного та абстрактного мислення) на уроках хімії / І. М. Хмеляр // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету : [збірник науково-методичних праць]. – Випуск 7. – Рівне : РДГУ, 2004. – С. 65–69.
Downloads
Опубліковано
25-06-2015
Як цитувати
Хмеляр, І. М. (2015). Дослідницький підхід до організації навчально-виховного процесу в коледжі – умова саморозвитку студента. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 197–202. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2615
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Інеса Макарівна Хмеляр
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.