Можливості використання хмарних технологій у вивченні хімії іноземними студентами підготовчого відділення
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2616Ключові слова:
хмарні технології, вивчення хімії, іноземні студенти, самостійна роботаАнотація
Часова Е. В., Івчук В. В. Можливості використання хмарних технологій у вивченні хімії іноземними студентами підготовчого відділення.
У статті розглядаються особливості використання хмарних технологій у навчанні хімії іноземних студентів підготовчого відділення. Застосування хмарних технологій в освіті може полягати, наприклад, у використанні особистих кабінетів для студентів і викладачів, електронних щоденників та журналів, інтерактивного деканату, де студенти можуть
здійснювати обмін інформацією з професорсько-викладацьким складом та ін. Наводиться низка умов, необхідних для забезпечення розвитку і функціонування методичної системи навчання хімії, заснованої на інтеграції організації самостійної роботи студентів із застосуванням хмарних технологій і традиційними засобами навчання.
Завантаження
Metrics
Посилання
материалов 5-й Российской конференции по экологической психологии]. – 2009. – С. 181– 186.
2. Катаев М. Ю. Технологические аспекты проектирования виртуальной интегрированной образовательной среды / М. Ю. Катаев, А. М. Кориков, В. С. Мкртчян // Доклады
Томского государственного университета систем управления и радиоэлектроники. – 2013. – No 4. – Вып. 30. – С. 125–129.
4. Киселева М. В. Модели сетевого взаимодействия в высоко-технологичной информационной образовательной среде / М. В. Киселева, С. А. Мыльникова, В. А. Погосян // Новые образовательные стратегии в современном информационном пространстве: [сборник научных статей]. – 2014. – С. 121– 125.
3. Киселева М. В. Модели учебного взаимодействия в высокотехнологичной информационной образовательной среде / М. В. Киселева, В. А. Погосян // Новые образовательные стратегии в современном информационном пространстве: [сборник научных статей]. – Санкт-Петербург : Изд-во Политехнического университета. – 2013. – С. 58–65.
5. Кречетников К. Г. Проектирование креативной образовательной среды на основе информационных технологий в вузе / К. Г. Кречетников – Москва : Госкорцентр, 2002. – 296 с.
6. Куприянов Б. В. Современные подходы к определению сущности категории «педагогические условия» / Б. В. Куприянов, С. А. Дынина // Вестник Костромского гос. ун-та им. Н. А. Некрасова. – 2001. – No 2. – С. 101–104.
7. Макарчук Т. А. Мобильное обучение на базе облачных сервисов / Т. А. Макарчук, В. Ф. Минаков, А. В. Артемьев // Современные проблемы науки и образования. – 2013. – No 2. – С. 319.
8. Носкова Т. Н. Самоорганизация во внеаудиторной работе студентов в условиях информатизации / Т. Н. Носкова, С. С. Куликова // Вестник университета (Государственный университет управления). – 2012. – No 14. – С. 265–271.
9. Носкова Т. Н. Новые приоритеты педагогической деятельности в образовательной современного вуза / Т. Н. Носкова, Т. Б. Павлова // Научно-технические ведомости СПбГПУ. –
2012. – No 147. – С. 329–334.
10. Погосян В. А. Традиционная лекция в высокотехнологичной образовательной среде университета: быть или не быть? / В. А. Погосян // Новые образовательные стратегии в современном информационном пространстве: [сборник научных трудов]. – Санкт-Петербург : СПбГИПТ. – 2010. – С. 74–82.
11. Помелова М. С. Конструирование содержания учебного материала предметов естественнонаучного цикла с применением современных информационных технологий / М. С. Помелова // Вестник Московского государственного областного университета. Серия: Педагогика. – 2011. – No 3. – С. 100–103.
12. Роберт И. В. Информационные и коммуникационные технологии в образовании / И. В. Роберт. – Москва : Дрофа, 2008. – 312 с.
13. Роберт И. В. Информатизация образования как новая область педагогического знания / И. В. Роберт // Человек и образование. – 2012. – No 1. – Вып. 30. – С. 14–18.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Елла Вікторівна Часова, Віталій Васильович Івчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.