Можливості використання хмарних технологій у вивченні хімії іноземними студентами підготовчого відділення

Автор(и)

  • Елла Вікторівна Часова ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Віталій Васильович Івчук ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2616

Ключові слова:

хмарні технології, вивчення хімії, іноземні студенти, самостійна робота

Анотація

Часова Е. В., Івчук В. В. Можливості використання хмарних технологій у вивченні хімії іноземними студентами підготовчого відділення.

У статті розглядаються особливості використання хмарних технологій у навчанні хімії іноземних студентів підготовчого відділення. Застосування хмарних технологій в освіті може полягати, наприклад, у використанні особистих кабінетів для студентів і викладачів, електронних щоденників та журналів, інтерактивного деканату, де студенти можуть
здійснювати обмін інформацією з професорсько-викладацьким складом та ін. Наводиться низка умов, необхідних для забезпечення розвитку і функціонування методичної системи навчання хімії, заснованої на інтеграції організації самостійної роботи студентів із застосуванням хмарних технологій і традиційними засобами навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 103 / PDF downloads: 100

Біографії авторів

Елла Вікторівна Часова, ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат хімічних наук, доцент

Віталій Васильович Івчук, ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат хімічних наук, доцент

Посилання

1. Баева И. А. Психологическая безопасность образовательной среды и характер общения ее участников / И. А. Баева // Экопсихологические исследования: [сборник
материалов 5-й Российской конференции по экологической психологии]. – 2009. – С. 181– 186.
2. Катаев М. Ю. Технологические аспекты проектирования виртуальной интегрированной образовательной среды / М. Ю. Катаев, А. М. Кориков, В. С. Мкртчян // Доклады
Томского государственного университета систем управления и радиоэлектроники. – 2013. – No 4. – Вып. 30. – С. 125–129.
4. Киселева М. В. Модели сетевого взаимодействия в высоко-технологичной информационной образовательной среде / М. В. Киселева, С. А. Мыльникова, В. А. Погосян // Новые образовательные стратегии в современном информационном пространстве: [сборник научных статей]. – 2014. – С. 121– 125.
3. Киселева М. В. Модели учебного взаимодействия в высокотехнологичной информационной образовательной среде / М. В. Киселева, В. А. Погосян // Новые образовательные стратегии в современном информационном пространстве: [сборник научных статей]. – Санкт-Петербург : Изд-во Политехнического университета. – 2013. – С. 58–65.
5. Кречетников К. Г. Проектирование креативной образовательной среды на основе информационных технологий в вузе / К. Г. Кречетников – Москва : Госкорцентр, 2002. – 296 с.
6. Куприянов Б. В. Современные подходы к определению сущности категории «педагогические условия» / Б. В. Куприянов, С. А. Дынина // Вестник Костромского гос. ун-та им. Н. А. Некрасова. – 2001. – No 2. – С. 101–104.
7. Макарчук Т. А. Мобильное обучение на базе облачных сервисов / Т. А. Макарчук, В. Ф. Минаков, А. В. Артемьев // Современные проблемы науки и образования. – 2013. – No 2. – С. 319.
8. Носкова Т. Н. Самоорганизация во внеаудиторной работе студентов в условиях информатизации / Т. Н. Носкова, С. С. Куликова // Вестник университета (Государственный университет управления). – 2012. – No 14. – С. 265–271.
9. Носкова Т. Н. Новые приоритеты педагогической деятельности в образовательной современного вуза / Т. Н. Носкова, Т. Б. Павлова // Научно-технические ведомости СПбГПУ. –
2012. – No 147. – С. 329–334.
10. Погосян В. А. Традиционная лекция в высокотехнологичной образовательной среде университета: быть или не быть? / В. А. Погосян // Новые образовательные стратегии в современном информационном пространстве: [сборник научных трудов]. – Санкт-Петербург : СПбГИПТ. – 2010. – С. 74–82.
11. Помелова М. С. Конструирование содержания учебного материала предметов естественнонаучного цикла с применением современных информационных технологий / М. С. Помелова // Вестник Московского государственного областного университета. Серия: Педагогика. – 2011. – No 3. – С. 100–103.
12. Роберт И. В. Информационные и коммуникационные технологии в образовании / И. В. Роберт. – Москва : Дрофа, 2008. – 312 с.
13. Роберт И. В. Информатизация образования как новая область педагогического знания / И. В. Роберт // Человек и образование. – 2012. – No 1. – Вып. 30. – С. 14–18.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Часова, Е. В., & Івчук, В. В. (2015). Можливості використання хмарних технологій у вивченні хімії іноземними студентами підготовчого відділення. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 202–207. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2616

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають