Типи баянно-акордеонної школи в системі музичної освіти Сербії

Автор(и)

  • Олена Анатоліївна Устименко-Косоріч Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2627

Ключові слова:

жанрово-типологічна система музичної освіти, баянно-акордеонна школа, народна музика, класифікація, традиція, теорія

Анотація

Устименко-Косоріч О. А. Типи баянно-акордеонної школи в системі музичної освіти Сербії.

У статті проаналізовано типи сербської баянно-акордеонної школи в контексті жанрової парадигми як складників потужної системи національної музичної освіти, яка
функціонує на базі дворівневої програми – виховання компетентного фахівця суспільно-національного призначення (аматора) та потенційного виконавця «Високого мистецтва» засобами «узагальнення через жанр».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 122

Біографія автора

Олена Анатоліївна Устименко-Косоріч, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доктор педагогічних наук, професор

Посилання

1. Альшванг А. Людвиг ван Бетховен: очерк жизни и творчества / А. Альшванг. – Москва : Музыка, 1966. – 630 с.
2. Варламов Д. Народное в музыкально-инструментальном искусстве / Д. Варламов. – Саратов : Издательский центр «Наука», 2007. – 164 с.
3. Соколов О. Морфологическая система музыки и ее художественные жанры / О. Соколов. – Нижний Новгород : Изд-во Нижегородского университета, 1994. – 215 с.
4. Сохор А. Эстетическая природа жанра в музыке / А. Сохор. – Москва : Музыка, 1968. – 105 с.
5. Суббота О. В. Музична моторність як категорія музикознавства: дис. ... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / О. В. Суббота. – Одеса, 2005. – 197 с.
6. Besseler H. Spielfiguren in der Instrumentalmusik / Besseler H. Jahrbuch, Leipzig, 1956. – Р. 13–58.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Устименко-Косоріч, О. А. (2015). Типи баянно-акордеонної школи в системі музичної освіти Сербії. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 265–270. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2627

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек