Психологічні основи організації позакласної роботи з української мови в контексті профільної шкільної освіти

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Діденко Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2634

Ключові слова:

вікові особливості старшокласників, психічні пізнавальні процеси, мислення, мовлення, навчальна мотивація, інтерес

Анотація

Діденко Н. М. Психологічні основи організації позакласної роботи з української мови в контексті профільної шкільної освіти.

У статті проаналізовано вікові та індивідуальні особливості учнів старших класів профільної школи, здійснено аналіз наукових праць психологів, психолінгвістів, дидактів з
проблеми психічного розвитку й формування мовної особистості старшокласника під час позакласної роботи з української мови. Особливу увагу приділено теоретичному аспекту основних пізнавальних психічних процесів мислення, мовленню як основі людського мислення, структурі навчальної мотивації, інтересу як компонента навчальної мотивації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 106

Біографія автора

Наталія Миколаївна Діденко, Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка

аспірант

Посилання

1. Березина Л. В. К вопросу о развитии познавательной активности студентов неязыковых факультетов при обучении русскому языку / Л. В. Березина // Вестник Дагестанского научного центра Российской академии образования. – 2012. – No 3. – С. 28–32.
2. Венгер О. П. Психолого-педагогічні особливості розвитку пізнавальної діяльності студентів вищого навчального закладу: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07. / Венгер О. П. –
Острог, 2014. – 225 с.
3. Зайченко І. В. Педагогіка: [навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл.] / І. В. Зайченко. – [2-ге вид.]. – Київ : Освіта України: КНТ, 2008. – 526 с.
4. Максименко С. Д. Загальна психологія. [навч. посіб.] / С. Д, Максименко. – [3-є вид., перероб. і доп.]. – Київ : Центр учбової літератури, 2008. – 272 с.
5. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / кол. авторів за ред. М. І. Пентилюк: М. І. Пентилюк, С. О. Караман, О. В. Караман, О. М. Горошкіна, З. П. Бакум та ін. – Київ : Ленвіт, 2009. – 399 с.
6. Основи загальної психології: [навч. посіб.: У 2-х т.] / укл. : Полозенко О. В., Омельченко Л. М., Яшник С. В., Свистун В. І. та ін. – Київ : НУБіП, 2009. – Т. 1. – 322 с.
7. Плиско К. М. Теорія і методика навчання української мови в середній школі / К. М. Плиско. – Харків, 1995. – 83 с.
8. Практикум з методики навчання української мови в загальноосвітніх закладах: модульний курс: [посіб. для студентів пед. університетів та інститутів] / кол. авторів за ред. М. І. Пентилюк. – Київ : Ленвіт, 2011. – 366 с.
9. Психологія / [ред. Г. С. Костюк]. – Київ : Рад. школа, 1968. – 568 с.
10. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – Санкт-Петербург : Питер, 1999. – 720 с.
11. Сорокун П. А. Основы психологии : [учеб. пособие] / П. О. Сорокун. – Псков : ПГПУ, 2005. – 312 с.
12. Яремчук Н. С. Система роботи з удосконалення говоріння в учнів 5–6 класів на уроках української мови: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. / Яремчук Наталія Сергіївна. – Херсон,
2009. – 245 с.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Діденко, Н. М. (2015). Психологічні основи організації позакласної роботи з української мови в контексті профільної шкільної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 284–288. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2634

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про