Формування предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики на практичних заняттях з лінійної алгебри
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2643Ключові слова:
учитель інформатики, лінійна алгебра, різнорівневі задачі, компетентністьАнотація
Армаш Т. С. Формування предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики на практичних заняттях з лінійної алгебри.
Розглянуто різнорівневі задачі базового, підвищеного та творчого рівня з дисципліни «Лінійна алгебра», які сприяють формуванню та розвитку предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики на практичних заняттях з лінійної алгебри. Наведено приклади з окремих тем. Розкрито зміст тем практичних занять з лінійної алгебри для майбутніх учителів інформатики.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 97
/ PDF downloads: 91
Посилання
1. Монахов В. М. Компетентностно-контекстный формат обучения и проектирование образовательных модулей / В. М. Монахов // Вестник МггУ им. М. А. Шолохова. Сер. «Педагогика и психология». – 2012. – No 1. – С. 49–60.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. No 1392 Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. – К., 2011. – 100 с.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. No 1392 Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. – К., 2011. – 100 с.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Армаш, Т. С. (2015). Формування предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики на практичних заняттях з лінійної алгебри. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 8–14. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2643
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Тетяна Сергіївна Армаш
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.