Формування предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики на практичних заняттях з лінійної алгебри

Автор(и)

  • Тетяна Сергіївна Армаш Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2643

Ключові слова:

учитель інформатики, лінійна алгебра, різнорівневі задачі, компетентність

Анотація

Армаш Т. С. Формування предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики на практичних заняттях з лінійної алгебри.

Розглянуто різнорівневі задачі базового, підвищеного та творчого рівня з дисципліни «Лінійна алгебра», які сприяють формуванню та розвитку предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики на практичних заняттях з лінійної алгебри. Наведено приклади з окремих тем. Розкрито зміст тем практичних занять з лінійної алгебри для майбутніх учителів інформатики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 75

Біографія автора

Тетяна Сергіївна Армаш, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

викладач

Посилання

1. Монахов В. М. Компетентностно-контекстный формат обучения и проектирование образовательных модулей / В. М. Монахов // Вестник МггУ им. М. А. Шолохова. Сер. «Педагогика и психология». – 2012. – No 1. – С. 49–60.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. No 1392 Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. – К., 2011. – 100 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Армаш, Т. С. (2015). Формування предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики на практичних заняттях з лінійної алгебри. Educational Dimension, 44, 8–14. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2643

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи