Іншомовна підготовка студентів юридичних спеціальностей у контексті євроінтеграції

Автор(и)

  • Наталія Побережна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2660

Ключові слова:

іншомовна професійна компетенція, стандартизований тест, методи контролю, адаптивна модель

Анотація

Побережна Н. О. Іншомовна підготовка студентів юридичних спеціальностей у контексті євроінтеграції.

У статті розглядаються питання іншомовної професійної підготовки студентів юридичних спеціальностей у контексті євроінтеграції. Обґрунтовано необхідність розроблення адаптивної моделі іншомовної підготовки для професійних цілей. Визначено та проаналізовано критерії оцінювання сформованості іншомовної професійної компетенції студентів юридичних спеціальностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 90

Посилання

1. A Common European Framework of Reference / Council for Cultural Cooperation, Education Committee. – Strasbourg, 2001.
2. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. вид. доктор пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
3. Ніколаєва С. Ю. Практикум з методики тестування іншомовної лексичної компетенції / С. Ю. Ніколаєва. – М. : ІЗМН, 1996. – 321 с.
4. Програма з англійської мови для професійного спілкування / колектив авторів: Г. Є. Бакаєва, О. А. Борисенко, І. І. Зуєнок та ін. – К. : Ленвіт, 2005 – 119 с.
5. Стан контролю рівня володіння англійською мовою в немовних ВНЗ України / Н. Ю. Тодорова. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui /bitstream/123456789/2034/1/state.pdf.
6. Щодо організації і проведення тестування з іноземної мови. Лінгводидактичний тест / В. В. Лубеннікова, О. Л. Бурдакова // Філологічні науки. – No 5: [Електронний ресурс] –
Режим доступу: http://www.rusnauka.com/20_PRNiT_2007/Philologia/23936.doc.htm

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Побережна, Н. (2015). Іншомовна підготовка студентів юридичних спеціальностей у контексті євроінтеграції. Educational Dimension, 44, 109–112. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2660

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи