Особливості підготовки вчителів технології: ретроспективний аналіз
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2706Ключові слова:
підготовка вчителів обслуговуючої праці, трудова підготовка, технічне вихованняАнотація
Драшко О. М. Особливості підготовки вчителів технології: ретроспективний аналіз.
У статті сконцентровано досвід професійної підготовки вчителів технології в Україні та в Республіці Польща. Зосереджено увагу на розвитку системи підготовки майбутніх педагогів технології (трудової підготовки, обслуговуючої праці) та окремих її компонентів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 109
/ PDF downloads: 106
Посилання
1. Вихрущ А. Система трудового виховання: закономірності становлення і розвитку / Анатолий Вихрущ // Трудова підготовка в закладах освіти. – 1998. – No 3. – С. 28–34.
2. Заречная Л. П. Теория и практика профессионально-педагогической подготовки учителя обслуживающего труда : дисс. ... д-ра. пед. наук : 13.00.08 – «Теория и методика воспитания» / Л. П. Заречная; Брянский госуд. пед. ин.-т. – Брянск, 1999. – 543 с. 3. Коберник О. Модернізація підготовки майбутніх учителів / Олександр Коберник // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2004. – No 4. – С. 28–30.
4. Криворізькому державному педагогічному університету – 70. / за заг. ред. професора В. К. Буряка. – Кривий Ріг, 2000. – 152 с. 5. Мазуренко С. Трудове виховання та політехнічна освіта в школах України (1917–1937) / С. Мазуренко // Шлях освіти. – 2001. – No 3. – С. 45–49.
6. Ничкало Н. Г. Педагогіка вищої школи: крок у майбутнє / Неля Григорівна Ничкало // Сучасна вища школа: психолог. пед.
аспект / за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : ВІПОЛ, 1999. - 450 с. 7. ЦДІА, ф. 707, оп. 317, спр. 129, арк. 18, 26.
8. Кudawski L. Zarys metodyki zagecrekodzielniczych. – Poznan: Ksieg. Sw. Wojciecha, 1938. – 363 s. 9. Nowacki T. Trescі proces ksztalcenia politechnicznego. – Warszawa PZWS, 1966. – 203 s. 10. Plany studiow I programy nauczania przedmiotow kierunkowych // Kieruntk studiow Wychowanie Techniczne. Studia magisterskie. Uniwersytety I wyzszeszoly pedagogiczne, MNSzWiT, Warszawa, 1979. – S. 4–7.
2. Заречная Л. П. Теория и практика профессионально-педагогической подготовки учителя обслуживающего труда : дисс. ... д-ра. пед. наук : 13.00.08 – «Теория и методика воспитания» / Л. П. Заречная; Брянский госуд. пед. ин.-т. – Брянск, 1999. – 543 с. 3. Коберник О. Модернізація підготовки майбутніх учителів / Олександр Коберник // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2004. – No 4. – С. 28–30.
4. Криворізькому державному педагогічному університету – 70. / за заг. ред. професора В. К. Буряка. – Кривий Ріг, 2000. – 152 с. 5. Мазуренко С. Трудове виховання та політехнічна освіта в школах України (1917–1937) / С. Мазуренко // Шлях освіти. – 2001. – No 3. – С. 45–49.
6. Ничкало Н. Г. Педагогіка вищої школи: крок у майбутнє / Неля Григорівна Ничкало // Сучасна вища школа: психолог. пед.
аспект / за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : ВІПОЛ, 1999. - 450 с. 7. ЦДІА, ф. 707, оп. 317, спр. 129, арк. 18, 26.
8. Кudawski L. Zarys metodyki zagecrekodzielniczych. – Poznan: Ksieg. Sw. Wojciecha, 1938. – 363 s. 9. Nowacki T. Trescі proces ksztalcenia politechnicznego. – Warszawa PZWS, 1966. – 203 s. 10. Plany studiow I programy nauczania przedmiotow kierunkowych // Kieruntk studiow Wychowanie Techniczne. Studia magisterskie. Uniwersytety I wyzszeszoly pedagogiczne, MNSzWiT, Warszawa, 1979. – S. 4–7.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Драшко, О. (2015). Особливості підготовки вчителів технології: ретроспективний аналіз. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 338–343. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2706
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олена Драшко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.