Особливості підготовки вчителів технології: ретроспективний аналіз
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2706Ключові слова:
підготовка вчителів обслуговуючої праці, трудова підготовка, технічне вихованняАнотація
Драшко О. М. Особливості підготовки вчителів технології: ретроспективний аналіз.
У статті сконцентровано досвід професійної підготовки вчителів технології в Україні та в Республіці Польща. Зосереджено увагу на розвитку системи підготовки майбутніх педагогів технології (трудової підготовки, обслуговуючої праці) та окремих її компонентів.
Завантаження
Metrics
PDF views
114
Abstract views: 123
/ PDF downloads: 114
Посилання
1. Вихрущ А. Система трудового виховання: закономірності становлення і розвитку / Анатолий Вихрущ // Трудова підготовка в закладах освіти. – 1998. – No 3. – С. 28–34.
2. Заречная Л. П. Теория и практика профессионально-педагогической подготовки учителя обслуживающего труда : дисс. ... д-ра. пед. наук : 13.00.08 – «Теория и методика воспитания» / Л. П. Заречная; Брянский госуд. пед. ин.-т. – Брянск, 1999. – 543 с. 3. Коберник О. Модернізація підготовки майбутніх учителів / Олександр Коберник // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2004. – No 4. – С. 28–30.
4. Криворізькому державному педагогічному університету – 70. / за заг. ред. професора В. К. Буряка. – Кривий Ріг, 2000. – 152 с. 5. Мазуренко С. Трудове виховання та політехнічна освіта в школах України (1917–1937) / С. Мазуренко // Шлях освіти. – 2001. – No 3. – С. 45–49.
6. Ничкало Н. Г. Педагогіка вищої школи: крок у майбутнє / Неля Григорівна Ничкало // Сучасна вища школа: психолог. пед.
аспект / за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : ВІПОЛ, 1999. - 450 с. 7. ЦДІА, ф. 707, оп. 317, спр. 129, арк. 18, 26.
8. Кudawski L. Zarys metodyki zagecrekodzielniczych. – Poznan: Ksieg. Sw. Wojciecha, 1938. – 363 s. 9. Nowacki T. Trescі proces ksztalcenia politechnicznego. – Warszawa PZWS, 1966. – 203 s. 10. Plany studiow I programy nauczania przedmiotow kierunkowych // Kieruntk studiow Wychowanie Techniczne. Studia magisterskie. Uniwersytety I wyzszeszoly pedagogiczne, MNSzWiT, Warszawa, 1979. – S. 4–7.
2. Заречная Л. П. Теория и практика профессионально-педагогической подготовки учителя обслуживающего труда : дисс. ... д-ра. пед. наук : 13.00.08 – «Теория и методика воспитания» / Л. П. Заречная; Брянский госуд. пед. ин.-т. – Брянск, 1999. – 543 с. 3. Коберник О. Модернізація підготовки майбутніх учителів / Олександр Коберник // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2004. – No 4. – С. 28–30.
4. Криворізькому державному педагогічному університету – 70. / за заг. ред. професора В. К. Буряка. – Кривий Ріг, 2000. – 152 с. 5. Мазуренко С. Трудове виховання та політехнічна освіта в школах України (1917–1937) / С. Мазуренко // Шлях освіти. – 2001. – No 3. – С. 45–49.
6. Ничкало Н. Г. Педагогіка вищої школи: крок у майбутнє / Неля Григорівна Ничкало // Сучасна вища школа: психолог. пед.
аспект / за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : ВІПОЛ, 1999. - 450 с. 7. ЦДІА, ф. 707, оп. 317, спр. 129, арк. 18, 26.
8. Кudawski L. Zarys metodyki zagecrekodzielniczych. – Poznan: Ksieg. Sw. Wojciecha, 1938. – 363 s. 9. Nowacki T. Trescі proces ksztalcenia politechnicznego. – Warszawa PZWS, 1966. – 203 s. 10. Plany studiow I programy nauczania przedmiotow kierunkowych // Kieruntk studiow Wychowanie Techniczne. Studia magisterskie. Uniwersytety I wyzszeszoly pedagogiczne, MNSzWiT, Warszawa, 1979. – S. 4–7.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Драшко, О. (2015). Особливості підготовки вчителів технології: ретроспективний аналіз. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 338–343. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2706
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олена Драшко

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.