Розвиток метафоричного мислення студентів- хореографів у роботі над етюдами

Автор(и)

  • Тетяна Брисіна
  • Ірина Власенко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2718

Ключові слова:

метафора, метафоричне мислення, хореографія, етюд, метод роботи

Анотація

Брисіна Т. Б., Власенко І. М. Розвиток метафоричного мислення студентів-хореографів у роботі над етюдами.

У статті розглянуто процес розвитку метафоричного мислення як ланка поліхудожнього виховання у вищій школі. Наголошено на доцільності вивчення етюдів за допомогою спеціально-хореографічних, театрально-акторських методів і
методів художньої драматургії. Запропоновано алгоритм роботи над етюдами, який має сприяти усвідомленій побудові хореографічної метафори.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 161

Посилання

1. Абдоков Ю. Б. Музыкальная поэтика хореографии: пластическая интерпретация музыки в хореографическом искусстве: дисс. ... канд. искусств.: 17.00.01 / Юрий Борисович Абдоков. – М., 2009. – 192 с.
2. Алпатов М. В. Этюды по всеобщей истории искусств / Михаил Владимирович Алпатов. – М. : Советский художник, 1979. – 287 с.
3. Голейзовский К. Я. Жизнь и творчество: статьи, воспоминания, документы / К. Я. Голейзовский . – М. : Всероссийское театральное общество, 1984. – 576 с.
4. Лопухов Ф. В. Шестьдесят лет в балете / Федор Васильевич Лопухов. – М. : Искусство, 1966. – 424 с.
5. Лотман Ю. М. Лекции по структуральной поэтике / Юрий Михайлович Лотман. – М. : Гнозис, 1994. – 560 с.
6. Теория метафоры: [сб. статей] / ред. Арутюнова Н. Д., Журинская М. А. – М., 1990. – 512 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Брисіна, Т., & Власенко, І. (2014). Розвиток метафоричного мислення студентів- хореографів у роботі над етюдами. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 3–10. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2718

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи