Розвиток метафоричного мислення студентів- хореографів у роботі над етюдами
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2718Ключові слова:
метафора, метафоричне мислення, хореографія, етюд, метод роботиАнотація
Брисіна Т. Б., Власенко І. М. Розвиток метафоричного мислення студентів-хореографів у роботі над етюдами.
У статті розглянуто процес розвитку метафоричного мислення як ланка поліхудожнього виховання у вищій школі. Наголошено на доцільності вивчення етюдів за допомогою спеціально-хореографічних, театрально-акторських методів і
методів художньої драматургії. Запропоновано алгоритм роботи над етюдами, який має сприяти усвідомленій побудові хореографічної метафори.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 98
/ PDF downloads: 161
Посилання
1. Абдоков Ю. Б. Музыкальная поэтика хореографии: пластическая интерпретация музыки в хореографическом искусстве: дисс. ... канд. искусств.: 17.00.01 / Юрий Борисович Абдоков. – М., 2009. – 192 с.
2. Алпатов М. В. Этюды по всеобщей истории искусств / Михаил Владимирович Алпатов. – М. : Советский художник, 1979. – 287 с.
3. Голейзовский К. Я. Жизнь и творчество: статьи, воспоминания, документы / К. Я. Голейзовский . – М. : Всероссийское театральное общество, 1984. – 576 с.
4. Лопухов Ф. В. Шестьдесят лет в балете / Федор Васильевич Лопухов. – М. : Искусство, 1966. – 424 с.
5. Лотман Ю. М. Лекции по структуральной поэтике / Юрий Михайлович Лотман. – М. : Гнозис, 1994. – 560 с.
6. Теория метафоры: [сб. статей] / ред. Арутюнова Н. Д., Журинская М. А. – М., 1990. – 512 с.
2. Алпатов М. В. Этюды по всеобщей истории искусств / Михаил Владимирович Алпатов. – М. : Советский художник, 1979. – 287 с.
3. Голейзовский К. Я. Жизнь и творчество: статьи, воспоминания, документы / К. Я. Голейзовский . – М. : Всероссийское театральное общество, 1984. – 576 с.
4. Лопухов Ф. В. Шестьдесят лет в балете / Федор Васильевич Лопухов. – М. : Искусство, 1966. – 424 с.
5. Лотман Ю. М. Лекции по структуральной поэтике / Юрий Михайлович Лотман. – М. : Гнозис, 1994. – 560 с.
6. Теория метафоры: [сб. статей] / ред. Арутюнова Н. Д., Журинская М. А. – М., 1990. – 512 с.
Downloads
Опубліковано
11-12-2014
Як цитувати
Брисіна, Т., & Власенко, І. (2014). Розвиток метафоричного мислення студентів- хореографів у роботі над етюдами. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 3–10. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2718
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Брисіна, Ірина Власенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.