Особливості класифікації навчальних екскурсій з географії, що використовуються у процесі підготовки майбутніх учителів

Автор(и)

  • Олена Ганчук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2720

Ключові слова:

екскурсія, навчальна екскурсія, групова робота, пізнавальна діяльність

Анотація

Ганчук О. В. Особливості класифікації навчальних екскурсій з географії, що використовуються у процесі підготовки майбутніх учителів.

У статті розглянуто різні класифікації навчальних екскурсій. Подано авторську класифікацію навчальних екскурсій, де види екскурсій співвідносяться з формами групової пізнавальної діяльності студентів на кожному етапі їхнього професійного становлення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 92

Посилання

1. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Б. Г. Ананьев. – [3-е изд.]. – СПб. : Питер, 2001. – 288 с.
2. Артюшина М. В. Взаємозв’язок соціально-психологічних та дидактичних умов групової навчальної діяльності студентів :
автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / М. В. Артюшина. – К., 2000. – 20 с.
3. Ващенко Г. Загальні методи навчання : [підручник] / Г. Ващенко. – Х. : Держвидав України, 1929. – 232 с.
4. Герд В. А. Экскурсионное дело / В. А. Герд. – М. : Госиздат, 1928. – 115 с.
5. Желудковский Е. А. Основы экскурсионного дела : [учеб. пособ.] / Е. Желудковский, Е. Лукьянова. – Ялта : РИО КГУ, 2008. – 280 с.
6. Куразова Н. Ф. Методика преподавания географии / Н. Ф. Куразова. – М. : Просвещение, 1999. – 258 с.
7. Педагогическая энциклопедия / ред. А. И. Каиров, Ф. Н. Петров. – М. : Сов. энцикл., 1964. – Т. 3. – 832 с.
8. Родіна О. П. Групові форми як один із шляхів стимулювання самостійності учнів / О. П. Родіна // Географія. – 2007 – No 8. – С. 17–19.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Ганчук, О. (2014). Особливості класифікації навчальних екскурсій з географії, що використовуються у процесі підготовки майбутніх учителів. Educational Dimension, 43, 16–21. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2720

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають