Система педагогічних умов підготовки вчителів обслуговуючої праці до використання художніх ремесел у навчально-виховному процесі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2721Ключові слова:
освітньо-виховний потенціал художніх ремесел, освітньо-виховні функції художніх ремесел, пошуково-творчий, потенційно-можливий, задовільний, недостатній рівні підготовки вчителів обслуговуючої праці до використання художніх ремесел у навчально-виховному процесіАнотація
Драшко О. М. Система педагогічних умов підготовки вчителів обслуговуючої праці до використання художніх ремесел у навчально-виховному процесі.
У статті обґрунтувано систему педагогічних умов підготовки вчителів обслуговуючої праці до використання художніх ремесел. Розкрито критерії, показники та рівні підготовки фахівців; етапи впровадження системи обґрунтованих педагогічних умов у навчально-виховний процес ВНЗ з підготовки вчителів обслуговуючої праці до використання художніх ремесел у навчально-виховному процесі.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 101
Посилання
1. Васьківська Г. О. Національна культура в системі громадянської освіти / Г. О. Васьківська // Відродження. – 1997. – No 3. – С. 12–15.
2. Дем’янюк Т. Д. Зміст та методика народознавчої роботи в сучасній школі / Т. Д. Дем’янюк. – К. : ІСДО, 1996. – 108 с.
3. Дробов’язко П. І. Українська національна школа: витоки і сучасність / П. І. Дробов’язко. – К. : Академія, 1997. – 184 с.
4. Жигірь В. І. Зміст фахової підготовки вчителя обслуговуючої праці у вищому навчальному закладі: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Вікторія Іванівна Жигірь; Бердянський держ. пед. ін-т ім. П. Д. Осипенко. – Бердянськ, 2001. – 207 с.
5. Знамеровська Н. П. Підготовка вчителя трудового навчання до розвитку художньо-конструкторських здібностей учнів основної школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Наталія Павлівна Знамеровська ; Херсонський держ. пед. ун-т. – Херсон, 1999. – 231 с.
6. Кобернік О. Модернізація підготовки майбутніх учителів / Олександр Кобернік // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2004. – No 4. – С. 28–30.
7. Кузь В. Г. Учитель, школа – пріоритети ХХІ ст. / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. – 2002. – No 1–2. – С. 11–19.
2. Дем’янюк Т. Д. Зміст та методика народознавчої роботи в сучасній школі / Т. Д. Дем’янюк. – К. : ІСДО, 1996. – 108 с.
3. Дробов’язко П. І. Українська національна школа: витоки і сучасність / П. І. Дробов’язко. – К. : Академія, 1997. – 184 с.
4. Жигірь В. І. Зміст фахової підготовки вчителя обслуговуючої праці у вищому навчальному закладі: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Вікторія Іванівна Жигірь; Бердянський держ. пед. ін-т ім. П. Д. Осипенко. – Бердянськ, 2001. – 207 с.
5. Знамеровська Н. П. Підготовка вчителя трудового навчання до розвитку художньо-конструкторських здібностей учнів основної школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Наталія Павлівна Знамеровська ; Херсонський держ. пед. ун-т. – Херсон, 1999. – 231 с.
6. Кобернік О. Модернізація підготовки майбутніх учителів / Олександр Кобернік // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2004. – No 4. – С. 28–30.
7. Кузь В. Г. Учитель, школа – пріоритети ХХІ ст. / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. – 2002. – No 1–2. – С. 11–19.
Downloads
Опубліковано
11-12-2014
Як цитувати
Драшко, О. (2014). Система педагогічних умов підготовки вчителів обслуговуючої праці до використання художніх ремесел у навчально-виховному процесі. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 21–28. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2721
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олена Драшко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.