Формування у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2729Ключові слова:
педагогічні задачі, педагогічні ситуації, готовністьАнотація
Новіцька І. В. Формування у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач.
У статті розглянуто елементи технології формування у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач. Підсумовано, що під час формування умінь розв’язувати професійні ситуації слід керуватися такими принципами: урахування мотивації студентів, перманентності педагогічної освіти, міждисциплінарного підходу до вивчення загальних, професійних і спеціальних дисциплін, поступового переходу від інформаційного навчання до пошукового й творчого. З’ясовано, що педагогічні ситуації виконують основні чотири функції: діагностувальну, навчальну, виховну та розвивальну.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Бодина Е. Педагогические ситуации / Е. Бодина, К. Ашеулова // Воспитание школьников. – 2000. – No 8. – С. 15–17.
3. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный поход / А. А. Вербицкий. – М. : Высшая школа, 1991. – 208 с. 4. Моделирование педагогических ситуаций: Проблемы повышения качества и эффективности общепедагогической
подготовки учителей - под ред. Ю. Н. Кулюткина, Г. С. Сухубской. – М. : Педагогика, 1981. – 120 с.
5. Скляров О. В. Деякі питання розвитку творчих здібностей студентів / О. В. Скляров. - Фізична культура, спорт та здоров’я нації : збірник наукових праць. – Ч.ІІ. – Київ-Вінниця, 1998. – С. 307–308.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Інеса Новіцька
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.