Аналіз нормативних документів підвищення якості освіти майбутніх учителів технології і креслення засобами педагогічної діагностики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2732Ключові слова:
якість освіти, педагогічна діагностика, стандарт, навчальний план, підготовка вчителяАнотація
Савченко Л. О. Аналіз нормативних документів підвищення якості освіти майбутніх учителів технології і креслення засобами педагогічної діагностики.
У статті проаналізовано навчальні плани, освітні стандарти щодо підготовки майбутнього вчителя технології і креслення до педагогічної діагностики якості освіти. Останнім часом спостерігаються значні зміни у напрямку підготовки майбутнього вчителя, але мало уваги приділяється питанню підготовки майбутнього вчителя технологічної освіти до педагогічної діагностики у процесі вивчення педагогічних і спеціальних дисциплін.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 95
/ PDF downloads: 100
Посилання
1. Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та її інтеграції в Європейський освітній простір [Електронний
ресурс] / Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/3145. – 6 с. − (затверджено наказом МОН No 998 від 1.12.2004). 2. Корсак К. В. Світова вища освіта. Порівняння і визнання закордонних кваліфікацій і дипломів : [монографія] / К. В. Корсак; [за заг. ред. проф. Г. В. Щокіна]. – К. : МАУП-МКА, 1997. – 208 с.
3. Про невідкладні заходи щодо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2005 р. No 1312 // Освіта України. − 2006. − 31 січня. − С. 2.
4. Review of National Curricula and Assessing Digital Competence for Students and Teachers – Digital Skills Working Group, 2010
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://cms.eun.org/shared/data/pdf/curricula_review_final_reduced.pdf.
5. Standards Guidance [Электронный ресурс]. – URL: http://www.tda.gov.uk/partners/ittstandards/guidance_08/qts (дата обращения 03.02.2010).
ресурс] / Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/3145. – 6 с. − (затверджено наказом МОН No 998 від 1.12.2004). 2. Корсак К. В. Світова вища освіта. Порівняння і визнання закордонних кваліфікацій і дипломів : [монографія] / К. В. Корсак; [за заг. ред. проф. Г. В. Щокіна]. – К. : МАУП-МКА, 1997. – 208 с.
3. Про невідкладні заходи щодо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2005 р. No 1312 // Освіта України. − 2006. − 31 січня. − С. 2.
4. Review of National Curricula and Assessing Digital Competence for Students and Teachers – Digital Skills Working Group, 2010
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://cms.eun.org/shared/data/pdf/curricula_review_final_reduced.pdf.
5. Standards Guidance [Электронный ресурс]. – URL: http://www.tda.gov.uk/partners/ittstandards/guidance_08/qts (дата обращения 03.02.2010).
Downloads
Опубліковано
11-12-2014
Як цитувати
Савченко, Л. (2014). Аналіз нормативних документів підвищення якості освіти майбутніх учителів технології і креслення засобами педагогічної діагностики. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 81–89. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2732
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Лариса Савченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.