Якісна освіта як показник стану готовності педагогів до формування життєвої компетентності учнів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2740Ключові слова:
освіта, якість освіти, життєва компетентність, готовність до професійної діяльностіАнотація
Яковлєва В. А. Якісна освіта як показник стану готовності педагогів до формування життєвої компетентності учнів
У статті визначені причини не сформованості життєвої компетентності учнів, проаналізовано рівень готовності випускників педагогічних ВНЗ до вирішення професійних завдань (зокрема, формування життєвої компетентності учнів), теоретично обґрунтувано зміст поняття «готовність педагога щодо формування життєвої компетентності учнів».
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 92
Посилання
1. Аршавский И. А. Физиологические механизмы и закономерности индивидуального развития / Илья Аркадьевич Аршавский. – М. : Наука, 1982. – 270 с.
2. Дьяченко М. И. Готовность к деятельности в напряженных ситуациях / М. И. Дьяченко, А. А. Деркач, Л. А. Кандыбович, В. А. Пономаренко. – Минск : Изд-во «Университетское», 1985. – 206 с.
3. Канішевська Л. В. Організаційно-методична підготовка педагогів до виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-
інтернатів / Л. В. Канішевська // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : [зб. наук. праць]. – Ін-т проблем виховання АПН України, Київ : ТОВ «Імекс-ЛТД», 2008. – Вип. 11. – 450 с. – С. 134–143.
4. Коломинский Я. Л. Возрастная и педагогическая социальная психология в свете проблем воспитания / Я. Л. Коломинский // Прикладные проблемы социальной психологии. – М. : Наука, 1983. – С. 255–269.
5. Крутецкий В. А. Основы педагогической психологии. / Вадим Андреевич Крутецкий. – М. : Просвещение, 1972. – 255 с.
6. Лишин О. В. Педагогическая психология воспитания: учебное пособие [для школьных психологов] / [под ред. Д.Й. Фельдштейна] / Олег Всеволодович Лишин. – М. : Институт практической психологии, 1997. – 256 с.
2. Дьяченко М. И. Готовность к деятельности в напряженных ситуациях / М. И. Дьяченко, А. А. Деркач, Л. А. Кандыбович, В. А. Пономаренко. – Минск : Изд-во «Университетское», 1985. – 206 с.
3. Канішевська Л. В. Організаційно-методична підготовка педагогів до виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-
інтернатів / Л. В. Канішевська // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : [зб. наук. праць]. – Ін-т проблем виховання АПН України, Київ : ТОВ «Імекс-ЛТД», 2008. – Вип. 11. – 450 с. – С. 134–143.
4. Коломинский Я. Л. Возрастная и педагогическая социальная психология в свете проблем воспитания / Я. Л. Коломинский // Прикладные проблемы социальной психологии. – М. : Наука, 1983. – С. 255–269.
5. Крутецкий В. А. Основы педагогической психологии. / Вадим Андреевич Крутецкий. – М. : Просвещение, 1972. – 255 с.
6. Лишин О. В. Педагогическая психология воспитания: учебное пособие [для школьных психологов] / [под ред. Д.Й. Фельдштейна] / Олег Всеволодович Лишин. – М. : Институт практической психологии, 1997. – 256 с.
Downloads
Опубліковано
11-12-2014
Як цитувати
Яковлєва, В. (2014). Якісна освіта як показник стану готовності педагогів до формування життєвої компетентності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 114–118. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2740
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Вікторія Яковлєва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.