Використання суміжних видів мистецтва як важливий складник навчання диригента у ВНЗ

Автор(и)

  • Тетяна Фурдак

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2765

Ключові слова:

суміжні види мистецтва, мистецтво диригента, хореографічне мистецтво, акторське мистецтво, культуротворчий вплив

Анотація

Фурдак Т. Д. Використання суміжних видів мистецтва як важливий складник навчання диригента у ВНЗ.

У статті розкрито питання використання суміжних видів мистецтва у процесі навчання майбутнього вчителя музики, зокрема, на заняттях з диригування, та доведено роль синтезу хореографічного та акторського мистецтва у цьому процесі. Зазначено, що естетична спільність цих видів мистецтв має сутнісні подібності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 81

Посилання

1. Ансерме Е. Беседы о музыке / Эрнэст Ансэрмэ; [пер. с франц.]. – М. : Музыка, 1985. – 104 с.
2. Каган М. Морфология искусства / Моисей Семенович Каган. – М. : Искусство, 1972. – 441 с.
3. Макаренко Г. Типологія творчого процесу диригента / Г. Макаренко // Культура і сучасність: Альманах державної академії керівних кадрів культури і мистецтв No 2. – Київ, 2004.
4. Мусін І. Язык дирижерского жеста / Илья Александрович Мусин. – М. : Музыка, 2007. – 256 с.
5. Нейгауз Г. Об искусстве фортепианной игры / Генрих Густавович Нейгауз; [метод. пособие]. – Л. : Музыка, 1958. – 202 с.
6. Хайкин Б. Беседы о дирижерском ремесле / Борис Эммануилович Хайкин. – Л. : Советский композитор, 1984. – 240 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Фурдак, Т. (2014). Використання суміжних видів мистецтва як важливий складник навчання диригента у ВНЗ. Educational Dimension, 43, 271–276. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2765

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають